خانه » بازی » ایفای نقش » FFVII The First Soldier – بازی اکشن فاینال فانتزی 7 : اولین سرباز!

FFVII The First Soldier – بازی اکشن فاینال فانتزی 7 : اولین سرباز!

آپدیتآنلاینرایگان
FINAL FANTASY VII
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی FFVII The First Soldier برای اندروید

FFVII The First Soldier یا FINAL FANTASY VII The First Soldier – فاینال فانتزی 7: اولین سرباز نام!عنوان یک بازی بتل رویال بسیار جذاب که در واقع یک اسپین آف از قسمت هفتم سری بازی های FINAL FANTASY است. این بازی در سال 2021 و توسط کمپانی ژاپنی SQUARE ENIX تولید شده است. این بازی در قسمت هفتم یعنی FINAL FANTASY VII جریان دارد اما سبک آن نسبت به دیگر بازی های این مجموعه متنوع تر است. شما در این بازی باید به گروه سربازان Shinra بپیوندید و باید به بهترین سرباز تبدیل شوید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما در دنیای غنی سری Final Fantasy غرق می شوید. این بازی با ترکیب سبک بازی‌های بتل‌رویال و نقش‌آفرینی،می باشد که،تجربه‌ای جدید برای شما  رقم می زند. از بین استایل‌ های متقاوت مبارزه یکی را انتخاب کنید. مثل یک جنگجو ماهر عمل کنید و با شمشیر و قدرت خود،دشمنانتان را شکست دهید. گرافیک بازی بسیار فوق العاده و پر از جئیات می باشد. سبک بازی فانتزی و در دنیای بازی های اکشن و نقش آفرینی غرق می شوید. بازی به صورت چند نفره است و تمام این ویژگی های جذاب بازی همه باعث می شوند که شما یک بازی بسیار جذاب را تجربه کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی FFVII The First Soldier کاملاً آنلاین بوده و امکان اجرای آفلاین آن وجود ندارد.
  2. در حال حاضر سرورهای بازی برای کاربران ایرانی نیز در دسترس هستند اما در صورت عدم موفقیت در اتصال به سرورها، ابتدا IP خود را تغییر دهید.
  3. به جز دیتای عرضه شده همراه با بازی، دیتای جانبی که حجمی نزدیک به 800 مگابایت دارد در اولین اجرا از داخل بازی دریافت می شود.
  4. هیچ نسخه مود یا هک شده برای این بازی وجود ندارد.
FINAL FANTASY VII
بازی FINAL FANTASY VII توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *