خانه » بازی » معمایی » Doors: Origins – بازی پازلی فانتزی “درب ها: نسخه دوم” اندروید + مود

Doors: Origins – بازی پازلی فانتزی “درب ها: نسخه دوم” اندروید + مود

آپدیترایگان
Doors: Origins
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی فانتزی Doors: Origins برای اندروید

Doors: Origins – درب ها: نسخه دوم! عنوان یک بازی فانتزی از دومین بازی رسمی سری بازی های Doors از استودیوی معروف Snapbreak کشور سوئد برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی به این صورت است که،زمین در حال نابودی است و آسمان درحال دگرگونی و تغییر رنگ و شکل است. معلوم نیست این تغییرات برای چه می باشد. شاید آخرالزمان است و یا… امتیاز به دست آورده بازی در گوگل گلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دارای یک خط داستانی بسیار جذابی است که روایت یک بازی پازلی بسیار جذابی را می کند. همانطور که در ابتدا هم گفتیم زمان در حال تغییر است و این اتفاقات ناگهانی است. معلوم نیس قرار است چه اتفاقی بیوفتتد و دنیا چه شود. همه چیز موجب تخریب زمین می شود و علت ان هم معلوم نیست. شاید آخرالزمان است و یا هرچیز دیگری که فکرش را بکنید. آسمان در حال تغییر رنگ است و همینطور رنگ عوض می کند. باران های شدید و سیلابی در حال بارش هستند که اصلا متوقف نمی شوند و منجر به سیل های بزرگ و تخریب گر می شود. برف های سنگینی که رنگ خاکستری دارند در نقاط زمین در حال بارش هستند. همه اینها موجب تخریب و نابودی زمین می شوند. اگر به بازی های ماجراجویی و پازلی علاقه دارید،بازی Samsara Game را هم امتحان کنید.

همینطور که زمین در مرز نابودی است ناگهان تعدادی از انسان ها یک پورتال افسانه ای به یک دنیای دیگر پیدا می کنند. به محض پیدا شدن این پرتال، این  اتفاق های طبیعی هم متوقف می شوند. شاید کانعات به این شکل انسان ها را راهنمایی می کنند. حال شما به عنوان فردی که انتخاب شده اید از طرف انسان ها مأمور می شوید تا وارد این پورتال جادویی و افسانه ای شوید و درب های قفل و مرموز را یکی پس از دیگری باز کنید و به بخش های بعدی بروید. راز های پنهان را کشف کنید. برای اینکه بتوانید درب ها را باز کنید،شما باید پازل ها و معماهای مختلف در بازی را حل کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Doors: Origins
بازی Doors: Origins توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *