خانه » بازی » شبیه سازی » Captain TNT – دانلود بازی شبیه‌سازی “کاپیتان تی‌ان‌تی” اندروید + مود

Captain TNT – دانلود بازی شبیه‌سازی “کاپیتان تی‌ان‌تی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Captain TNT
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Captain TNT برای اندروید

Captain TNT _کاپیتان تی ان تی!عنوان یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب توسط استودیو بازی سازی VOODOO برای سیستم عامل اندروید میباشد. این استودیو ده ها بازی فوق العاده را تولید و با انتشار رسانده است. در این بازی شما در نقش یک مدیر شرکت تخریب سازی ساختمان هستید که،ظیفه دارید تا ساختمان ها را تخریب کنید. با استفاده از مواد های منفجره مختلف باید ساختمان ها را تخریب و از بین ببرید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما به عنوان یک تخریب کار باید همه ی بمب های منفجره را بشناسید و با استفاده از مواد مخصوص باید ساختمان ها را تخریب کنید. این مواد های منفجره می توانند،تی ان تی،موشک،بمب، و… باشد. شما می توانید با پرتاب تی ان تی ها به سمت ساختمان ها،از بین ببریدشان. باید بسیار نشانه گیری درستی را داشته باشید زیرا ممکن است الکی بمب ها را پرتاب کنید اما ساختمان هیچ آسیبی نبیند. از استراتژی های درست و مختلفی برای تخریب ساختمان ها استفاده کنید. بمب های خود را به سمت ساختمان‌ها پرتاب کنید، و از راه دور به وسیله کنترل آن‌ها را فعال بکنید.

تعداد بمب‌های شما محدود اند،پس اول فکر کنید و بعد عمل بکنید. علاوه بر این بازی که شما ساختمان ها را تخریب می کنید،ما به شما بازی NewCity را پیشنهاد می کنیم تا در این بازی ساختمان ها را بسازید. ساختمان ساختار های متفاوتی دارند،بعضی از آن ها محکم هستند،بعضی پایه های سستی دارند. بعضی از ساختمان ها کوتاه هستند و از پایین به راحتی تخریب می شوند،‌ بعضی از ساختمان ها هم چند طبقه و بلند هستند و عملیات تخریب ان ها سخت تر است و باید از قسمت های بالایی شروع شود. این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را اکنون می توانید از فراروید دانلود کنید.

Captain TNT
بازی Captain TNT توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *