خانه » بازی » شبیه سازی » Pocket Mortys – دانلود بازی شبیه‌ساز مورتی‌های جیبی اندروید + مود

Pocket Mortys – دانلود بازی شبیه‌ساز مورتی‌های جیبی اندروید + مود

آپدیترایگان
Rick and Morty: Pocket Mortys
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Pocket Mortys برای اندروید

Pocket Mortys – مورتی های جیبی! عنوان یک بازی جذاب و جدید شبیه ساز از استودیوی بازیسازی برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما به جمع بیش از ۷۰ مورتی عجیب و متفاوت مانند: مورتی سیبیل! مورتی جادوگر، کاننبرگ مورتی و … می پیوندید. این مورتی ها در دنیای دیگری زندگی می کنند و شباهت بسیاری به کاراکتر های کارتون سیمپسون دارند. شما باید مورتی ها را را تعلیم دهید تا با یکدیگر مبارزه کنند. آنها را از یک مبارز مبتدی به یک مبارز حرفه ای تبدیل کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما در گاراژ خود در حالی که برای نوه خود مورتی ناراحت هستید. ماری اسرار آمیز از پورتال بیرون می آید و زندگی شما را دگرگون و خراب می کند. او شما را در ابعاد ناآشنایی به دام می اندازد و در می یابید که مورتی درگیر یک نبرد داغ چندنفره است. به جمع ریک ها در بازی بپیوندید و در محیطی عجیب و غریب مورتی ها را تربیت کنید. در بازی بیش از 70 مورتی مختلف در این بازی وجود دارد که می توانید آن ها را به خدمت خود بگیرید و تربیت کنید. تیمی رویایی از مورتی ها تشکیل دهید و بعد به جنگ ریک های رقیب تان بروید. شما می توانید نوه هایتان را هم به جنگ بیاورید. مورتی های خود را ارتقا دهید، آن ها را با هم ترکیب کنید و رهبری آن ها را بر عهده بگیرید.

گیم پلی بازی بسیار متفاوت و جذاب است و همه کاراکتر های بازی الهام گرفته از کارتون سیسمون ها می باشد. بازی دارای مراحل متفاوتی است و شما را سرگرم می کند و شما زا بازی خسته نمی شوید. به طور اتوماتیک بازی ذخیره می شود. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Rick and Morty: Pocket Mortys
بازی Rick and Morty: Pocket Mortys توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *