خانه » بازی » ایفای نقش » Duskwood – بازی نقش‌آفرینی – کارآگاهی “داسک وود” اندروید + مود

Duskwood – بازی نقش‌آفرینی – کارآگاهی “داسک وود” اندروید + مود

آپدیترایگان
Duskwood - Detective Story
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی کاراگاهی Duskwood  برای اندروید

Duskwood – Crime & Investigation Detective Story – داسک وود! عنوان یک‌ بازی ماجراجویی و کارگاهی مرتبط با جرم و قتل ،جنایت ها می باشد. از دسته های نقش آفرینی توسط استودیوی Everbyte برای سیستم عامل می باشد. داسک وود یک شهری کوچک است که پر از جنگل های  بلند و زیاد است که، همه جا را پوشانده است. هرکسی به این جنگل می آید به طرز عجیبی گم می شود. حال شما باید به عنوان کارگاه داستان بیایید ورمز و رازهایی که در بازی وجود دارد را کشف کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

افراد غریبه زیادی به داسک وود می آیند و به ندرت در این جنگل گم می شوند. معمولاً‌ افراد به طرز عجیب و ترسناکی گم می شود. افرادی که در داسکوود زندگی می کنند هیج وقت نگران این جنگل نشدند و برای هیچکدام از ساکنان آنجا اتفاقی رخ نداده است. اما طی اتفاق عجیب و غریبی در۷۲ ساعت گذشته اتفاقات عجیبی در جنگل افتاده و موجب نگرانی و ترس افراد شده است. اگر به بازی های ماجراجویی علاقه داری را هم نصب کنید.

ماجرای درباره هنا دانفورد‌ است که در این جنگل گم شده است. هیچ نشانی و سرنخی از او وجود ندارد. یکی از دوستان او به طور اتفاقی یک پیام روی تلفن همراه خودش دریافت می کند. متن پیام این بود که، آیا می توانید  “هنا دانفورد” را پیدا کنید و او را به آغوش خانواده اش بازگردانید؟ آیا می توانید از دوستان و مردم شهر درمقابل خطری که آنها را تهدید می کند محافظت کنید؟ آیا می توانید از آدم ربا باهوش تر باشید و یک قدم جلو تر از او باشید؟حال بازی شروع می شود و باید به دنبال سرنخ ها و مدارک ها بگردید. نسخه اصلی بازی را می توانید از فراروید دانلود کنید.

Duskwood - Detective Story
بازی Duskwood - Detective Story توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *