خانه » بازی » ماجراجویی » OXENFREE II: Lost Signals – بازی ماجراجویانه فرقه‌اسرارآمیز2 اندروید

OXENFREE II: Lost Signals – بازی ماجراجویانه فرقه‌اسرارآمیز2 اندروید

آپدیترایگان
OXENFREE II: Lost Signals
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماجراجویی OXENFREE II: Lost Signals برای اندروید

OXENFREE II: Lost Signals  – فرقه اسرارآمیز 2: سیگنال های گم شده! عنوان یک بازی بسیار جذاب ماجراجویی، دومین بازی از فرانچایز OXENFREE از استودیوی آمریکایی Night School Studio برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی مستقل از سری بازی قبلی است و جذابیت بیشتری دارد. اما پیشنهاد می شود که برای درک بیشتر بازی اول سری قبلی را بازی کنید. هر مرحله از داستان های بازی با انتخاب‌های خود شما شکل می گیرد و می‌توانید با اتفاقات فرا طبیعی روبرو شوید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی جذاب داستان محور است و شما را وارد ماجراجویی های مختلف می کند. داستان بازی پنج سال پس از اتفاقات نسخه اول را روایت می کند. این گیم‌پلی بازی،تقریبا همان اتفاقاتی است که در نسخه اول دیدید. چند نوجوان به طور ناخواسته یک دنیایی دیگر را کشف می کنند و باعث ورود نیروهایی ماورایی از یک فرقه خطرناک می شوند. شخصیت Riley به محل زندگی اش یعنی Camena Coast باز می گردد برای اینکه تا با کمک همکارش Jacob پروژه راه اندازی پایگاه های رادیویی را به سرانجام برسانند. اگر به بازی های ماجراجویی علاقه مند هستید،بازی Fran Bow را هم امتحان کنید.

در همین حین وقتی که اولین فرستنده رادیویی ان ها نصب می شود ان در نزدیکی جزیره Edwards باز می شود که به Camena Coast نزدیک است. این دو همکار برای بررسی این پورتال به جزیره می روند تا ماجرا را کشف کنند. توهمات ذهنی و اتفاقات عجیبی را تجربه می کنند. حال وظیفه دارید به شخصیت های بازی کمک کنید تا رمز و رازهای عجیب این جزیره که به یک فرقه ماورایی است را کشف کنید. این بازی بسیار جدذاب و هیجان انگیز است و می تواند شما را مجذوب خود کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه: بازی فقط روی موبایل های با پردازنده 64 بیتی نصب می شود.

OXENFREE II: Lost Signals
بازی OXENFREE II: Lost Signals توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *