خانه » بازی » ورزشی » دانلود Flip Diving – بازی ورزشی آفلاین شیرجه جسورانه اندروید + مود

دانلود Flip Diving – بازی ورزشی آفلاین شیرجه جسورانه اندروید + مود

آپدیترایگان
Flip Diving
  • آپدیت
  • نسخه 3.6.30
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Flip Diving برای اندروید

Flip Diving _شیرجه جسورانه! عنوان یک بازی محبوب و دوست داشتنی از استودیوی Miniclip.com برای سیستم عامل اندروید می باشد. یکی از جالب ترین بازی های شیرجه زنی است که،شما باید از بین شخصیت های موجود در بازی، که هر کدام توانایی های خاص خودشان را دارند، کاراکتر خود را انتخاب کنید و یک شیرجه بزنید. با هر شیرجه سکه ها را نیز جمع آوری کنید. با سکه هایی که دارید، میتوانید آیتم ها و شخصیت های جدید را خریداری کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی یکی از جالب ترین بازی های شیرجه زنی است. شما را در محیط های مختلف و  پرخطر باید شیرجه بزنید. انواع مدل های شیرجه را بزنید و امتیاز به دست اورید. مثلا شیرجه از جلو، شیرجه از پشت و… را بزنید. به گونه ای شیرجه بزنید که بتوانید به بهترین شکل هم به پایین بیایید. باید خیلی مراقب باشید که به صخره ها هم برخورد نکنید زیرا اتفاق بدی رخ می دهد. قطعا این بازی یکی از بهترین بازی‌های شیرجه از پرتگاه است. در این گیم پلی کاراکترهای مختلف با مهارت و توانایی‌های خاص خود وجود دارند. شما می‌توانید با انتخاب شخصیتی که دوست دارید، از ارتفاع شیرجه بزنید و سکه‌ها را جمع آوری کنید. اگر به بازی هایی که موج سواری و شیرجه زنی هستند علاقه دارید،بازی را هم حتما Ramboat امتحان کنید.

هر غواص دارای توانایی های مختلف، وزن، و فیزیک منحصر به فرد خود می باشد. شما امکان شیرجه از بیش از 50 مکان مختلف مانند لبه صخره، سکوهای شکننده، بالای درخت ها و… را دارید. پرش از بالای صخره ها، درختان، قلعه ها، و وسایل بازی یک تجربه جدید و هیجان انگیزی را برای شما رقم می زند. این بازی را حتما نصب کنید و یک گیم پلی هیجان انگیز را تجربه کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود بازی پس از هر شیرجه و پشت سر گذاشتن مرحله سکه زیاد دریافت می کنید.

Flip Diving
بازی Flip Diving توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *