خانه » بازی » آرکید » دانلود Ramboat – بازی اکشن-شوتر “رمبوی قایق سوار” اندروید + مود

دانلود Ramboat – بازی اکشن-شوتر “رمبوی قایق سوار” اندروید + مود

آپدیت
Ramboat - Offline Action Game ‏
  • آپدیت
  • نسخه 4.3.9
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Ramboat برای اندروید

Ramboat _ رمبوی قایق سوار! عنوان یک بازی اکشن و خفن اعتیاد اور است. این بازی توسط  استودیوی بازیسازی  Genera Games برای سیستم عامل اندروبد می باشد. این بازی تیراندازی است که بامبوو با نیروهای خود به یک ماموریت  غیرممکن میرود. کاراکتر اصلی این بازی بامبو با سربند قرمز است که به همراه تیم نخبه خود به ماموریت های دشوار میرود. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل  پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی رمبوی قایق سوار مرحله ای است، 84 مرحله جذاب پیش روی شماست باید سوار بر وسایل نقلیه ای مانند قایق، زیر  دریایی یا عجیب تر کوسه شوید. باید تلاش کنید که قربانی تیر های بی رحمانه دشمن که برسر و روی شما میبارد نشوید. شما با پیروزی در هر مرحله امتیاز های را به دست می اورید که میتوانید،شخصیت  های دیگری را جز بامبو ازاد کنید. شما باید سلاح ها و مهمات بازی را به دست اورید تا در مقابل دشمن از خود دفاع کنید. در طول مسیر فقط به دشمنان خود شلیک کنید، با مهارت هایی که دارید دشمنان را شکست دهید و برنده شوید. البته در بیان بسیار اسان به نظر میرسد اما، موانع بسیار زیادی در طول مسیر وجود دارد که باید جان سالم به در برید.

دشمنان شما سلاح های قدرتمندی دارند که، شما را نشانه گرفته اند و مانع پیروزی شما می شوند. شما باید تمام قدرت و  مهارت خود را به کار بگیرید تا بتوانید جان سالم به در ببرید. شخصیت های متفاوتی در بازی وجود دارد که،شما با استفاده از  هر یک از  ان ها  میتوانید عملکرد بهتری را در بازی داشته باشید. این بازی فضای کارتونی و گرافیک بسیار خوبی دارد که باعث  این می شود،فضای بازی یکنواخت و کسل کننده نباشد. برای افراد با سنین بالای 10 سال توصیه میشود. اکنون می توانید این بازی  را از فراروید دانلود کنید.

تبلیغات
Ramboat - Offline Action Game ‏
بازی Ramboat - Offline Action Game ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *