خانه » بازی » استراتژی » HERO WARS – دانلود بازی استراتژی “جنگ‌قهرمانان” اندروید + مود

HERO WARS – دانلود بازی استراتژی “جنگ‌قهرمانان” اندروید + مود

آپدیترایگان
HERO WARS SuperStickmanDefense
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن HERO WARS SuperStickmanDefense در فراروید!

HERO WARS یک بازی جذاب و ساده در سبک بازی های استراتژیک از سوی استودیوی کره ای NAO-MIC می باشد. این بازی یک بازی شبیه سازی نبردهای آنلاین (RTS) است و در این بازی باید با استفاده از قهرمانان و انواع سلاح های موجود در بازی از پایگاه خود دفاع کنید. شما باید با جمع آوری قهرمانان و اسطوره های خود در بازی در مقابل دشمن ایستادگی کنید و ان ها را شکست دهید. از استراتژی و مهارت ای خود استفاده کنید تا در نبردها پیروز شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امیتاز می باشد.

در بازی HERO WARS هرج و مرج و جنگ است. دشمنان به همراه قهرمانان خود و نیروهای مبتدی اش قصد دارد که وارد پایگاه شما شود. شما باید قهرمان های خود را جمع کنید و اسطوره های خود را به بازی بیاورید و در مقایل ارتش دشمن ایستادگی و مقاومت کنید. قهرمانان شما در بازی همه و همه، از کتاب های افسانه ای هستند. شما می توانید هر قهرمان را ارتقاء دهید تا توان و قدرت بیشتری در مبارزه بعدی پیدا کند. تلاش کنید تا دشمنان را شکست دهید و از وارد شدن نیرو دشمن به پایگاهتان جلوگیری کنید. شما باید مهارت های خود را به کار بگیرید و به بهترین نحو ارتش خود را مدیریت کنید. استراتژیک و تاکتیک شما در بازی بسیار مهم است. شما باید از حریفتان و دشمنانتان قوی تر باشید،زیرا که اگر شما برتر نباشید ان ها شما را خواهند کشت.

در بازی HERO WARS شما در نقش یکی از گروه ابر قهرمانان  و اسطوره ها هستید. در میدان جنگ باید به سمت دشمنان حمله کنید و وارد مبارزه تن به تن شوید. با دشمنان بجنگید و ان ها را بکشید تا کشته نشوید. شما می توانید قهرمانان ، پایه ، مهارت ها و… تان را ارتقا دهید و با استفاده از طلاهایی که در جنگ به دست می اورید،اقدام به خرید آیتم های بهتر کنید. مراحل موجود در بازی نامحدود هستند و نیز حالت نبرد خودکار را دارد. شما می توانید این بازی جذاب را از فراروید دریافت کنید.

HERO WARS SuperStickmanDefense
بازی HERO WARS SuperStickmanDefense توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *