خانه » بازی » استراتژی » HERO WARS – دانلود بازی استراتژی “جنگ‌قهرمانان” اندروید + مود

HERO WARS – دانلود بازی استراتژی “جنگ‌قهرمانان” اندروید + مود

آپدیترایگان
HERO WARS SuperStickmanDefense
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن HERO WARS SuperStickmanDefense در فراروید!

HERO WARS یک بازی جذاب و ساده در سبک بازی های استراتژیک از سوی استودیوی کره ای NAO-MIC می باشد. این بازی یک بازی شبیه سازی نبردهای آنلاین (RTS) است و در این بازی باید با استفاده از قهرمانان و انواع سلاح های موجود در بازی از پایگاه خود دفاع کنید. شما باید با جمع آوری قهرمانان و اسطوره های خود در بازی در مقابل دشمن ایستادگی کنید و ان ها را شکست دهید. از استراتژی و مهارت ای خود استفاده کنید تا در نبردها پیروز شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امیتاز می باشد.

در بازی HERO WARS هرج و مرج و جنگ است. دشمنان به همراه قهرمانان خود و نیروهای مبتدی اش قصد دارد که وارد پایگاه شما شود. شما باید قهرمان های خود را جمع کنید و اسطوره های خود را به بازی بیاورید و در مقایل ارتش دشمن ایستادگی و مقاومت کنید. قهرمانان شما در بازی همه و همه، از کتاب های افسانه ای هستند. شما می توانید هر قهرمان را ارتقاء دهید تا توان و قدرت بیشتری در مبارزه بعدی پیدا کند. تلاش کنید تا دشمنان را شکست دهید و از وارد شدن نیرو دشمن به پایگاهتان جلوگیری کنید. شما باید مهارت های خود را به کار بگیرید و به بهترین نحو ارتش خود را مدیریت کنید. استراتژیک و تاکتیک شما در بازی بسیار مهم است. شما باید از حریفتان و دشمنانتان قوی تر باشید،زیرا که اگر شما برتر نباشید ان ها شما را خواهند کشت.

در بازی HERO WARS شما در نقش یکی از گروه ابر قهرمانان  و اسطوره ها هستید. در میدان جنگ باید به سمت دشمنان حمله کنید و وارد مبارزه تن به تن شوید. با دشمنان بجنگید و ان ها را بکشید تا کشته نشوید. شما می توانید قهرمانان ، پایه ، مهارت ها و… تان را ارتقا دهید و با استفاده از طلاهایی که در جنگ به دست می اورید،اقدام به خرید آیتم های بهتر کنید. مراحل موجود در بازی نامحدود هستند و نیز حالت نبرد خودکار را دارد. شما می توانید این بازی جذاب را از فراروید دریافت کنید.

تبلیغات
HERO WARS SuperStickmanDefense
بازی HERO WARS SuperStickmanDefense توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *