خانه » بازی » ایفای نقش » Ninja Ryuko – بازی اکشن-نقش آفرینی گرافیکی ریوکو اندروید + مود

Ninja Ryuko – بازی اکشن-نقش آفرینی گرافیکی ریوکو اندروید + مود

آپدیترایگان
Ninja Ryuko: Shadow Ninja Game
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Ninja Ryuko در فراروید!

Ninja Ryuko یک بازی جذاب و نقش افرینی از استودیوی Horizon Games Inc باشد. بازی در سبک تلفیقی اکشن است. این بازی جذاب ماجراجویی است و داستان قهرمانی نینجاها و سامورایی را روایت می کند. در ژآپن منطقه ای به نام کوروک وجود داشت که سرزمین نینجاهای سایه بود. اما مردم برای طمع و زیاده خواهی ان مناطق را غارت و اشغال کردند. شما در این بازی هدف تان این است که پدربزرگ خود را نجات دهید و نفرین جادویی را به اتمام برسانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.
این سرزمین محل زندگی گروه های متفاوتی از جنگجوی نینجا بوده است. فضای اطراف آن دارای مناظر بسیار زیبایی با طبیعت دلپذیر و زیارتگاه‌های آرام، جنگل‌های باستانی، و مناطق چشم‌نواز است.یک روز مردم این منطقه توسط طلسم بدی نفرین شدند. طلسم باعث شد تا چشمان اهالی آن منطقه سیاه شود.
‏ بازی Ninja Ryuko در قلعه ای به نام قلعه چشم سیاه شروع می‌شود، جایی که بازیکن مکانیک‌های اولیه مبارزه را یاد میگیرند. بازیکن دشمنان اولیه را شکست می دهد. بازیکنان یاد می‌گیرند سلاح‌ها را غارت کنند، سلاح‌ها را تعمیر کنند و ارتقا دهند. شما با اتمام رساندن این نفرین، سرزمین را خالی از شیطان ها می کنید و ان ها را از سرزمین پاکسازی می کنید. برای این کار فردی جنگنجو به نام تاگوچی سنسی که سامورایی بود به کوروم رفت اما او هیچ وقت بازنگشت. حال ریکو شکارچی عدالت خواه و قدرتمند برای جستجو به دنبال تاگوچی سنسی به کوروم می رود. او به منظور یافتن تاگوچی در همین مسیر به این فساد و بی عدالتی فراگیر پایان می برای دهد. حال شما در نقش جنگجو اخر عدالت خواهی می جنگید و سرزمین را نز نفرین پاک می کنید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی نینجایی هستید، بازی Ninja Ryuko را از فراروید دریافت کنید.
Ninja Ryuko: Shadow Ninja Game
بازی Ninja Ryuko: Shadow Ninja Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *