خانه » بازی » شبیه سازی » Hacker or Dev – بازی شبیه‌سازی “هکر یا توسعه دهنده؟” اندروید + مود

Hacker or Dev – بازی شبیه‌سازی “هکر یا توسعه دهنده؟” اندروید + مود

آپدیترایگان
Hacker or Dev Tycoon? Tap Sim
  • رای: 39
  • نظر: 1
محبوبیت 92% 92%

اسکرین شات ها

Hacker or Dev Tycoon? Tap SimHacker or Dev Tycoon? Tap SimHacker or Dev Tycoon? Tap SimHacker or Dev Tycoon? Tap Sim

دانلود بازی شبیه ساز Hacker or Dev Tycoon? Tap Sim در فراروید!

Hacker or Dev یک بازی جذاب شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی AlexPlay LLCمی باشد. در این بازی شما با زندگی یک هکر روبه رو می شوید. در این بازی شما برنامه های مخصوص به خودتان را می سازید و ان را ارائه می کنید. با این کار شما درامد زیادی را به دست می اورید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Hacker or Dev شما در نقش یک هکر یا برنامه نویس هستید. باید تلاش کنید که از یک برنامه نویس مبتدی به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید. در این بازی تنها هدف شما درامد بالا از این طریق می باشد. شما مهارت های زیادی را در زمینه برنامه نویسی دارید که باید از ان به خوبی استفاده کنید. می توانید از مهارت های خود در ساخت برنامه ها، هک و یا… به کار بگیرید. شما با ساخت برنامه های متفاوت و فروش ان ها پول زیادی را به دست می اورید. شما در ابتدای بازی ابزار و تجهیزات مبتدی و ساده ای مانند یک کامپیوتر معمولی دارید. با این کامپیوتر شما کارهایی مانند، هک و برنامه نویسی را انجام می دهید.

وقتی در بازی پیشروی می کنید و پول به دست می اورید، می توانید تجهیزات خود را افزایش دهید و به روز ترین سیستم و لپ تاپ را برای خود تهیه کنید. با خرید لپ تاپ بهتر شما می توانید خدمات بهتری را ارائه دهید و کارهای بیشتری را انجام دهید. این گیم پلی بسیار ساده اما سرگرم کننده می باشد. بازی دارای مراحل مختلفی است که عبور از ان ها کار چندان سختی نیست. برای موفقیت بیشتر باید یک سری از کارها را مانند: مهارت های برنامه نویسی خود را بهبود دهید و از ان ها به بهترین صورت استفاده کنید. در مسابقات و کنفرانس ها شرکت کنید. مراقب باشید و محتاط عمل کنید. برنامه جدید و متنوع را بسازید. بنابراین اگر به بازی های برنامه نویس و هکری علاقه مند هستید، بازی Hacker or Dev را از فراروید دریافت کنید.

Hacker or Dev Tycoon? Tap Sim
بازی Hacker or Dev Tycoon? Tap Sim توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. چرا نصب نمیشه
    لطفاً راهنمایی کنید 😕

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *