خانه » بازی » مسابقه » Driving School Sim – دانلود بازی شبیه‌سازی آموزش‌رانندگی + مود + دیتا

Driving School Sim – دانلود بازی شبیه‌سازی آموزش‌رانندگی + مود + دیتا

آپدیترایگان
Driving School Simulator
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 42% 42%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Driving School Sim در فراروید!

Driving School Sim یک بازی جذاب شبیه ساز رانندگی از استودیوی رومانیایی Ovidiu Pop  می باشد. 37شما با ماشین های خفن و به روز دنیا در تمام نقاط دنیا می توانید رانندگی کنید.پس اتومبیل خود را  انتخاب کنید و به رانندگی و گشت و گذار  در شهر ها بپردازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی مانند دنیا واقعی و ماشین سواری در دنیا واقعی است. شما در نقش راننده با ماشین خود که یک ماشین معمولی نیست، بلکه یک ماشین اسپرت خفن می باشد. ماموریت های مختلف در بازی را انجام دهید. بازی دارای قسمت مولتی پلیر می باشد و به صورت چند نفره است. شما می توانید در این قسمت به صورت انلاین بازی کنید. بخش تک نفره بازی افلاین است و مودهای مختلفی را دارد. بازی دارای 150 ماشین محتلف است، از ماشین های معمولی تا اتوبوس و… وجود دارد. قسمتی از بازی مرحله ای است و 80 مرحله متفاوت را دارد. این مراحل جنبه اموزشی رانندگی دارد.

از ویژگی های بازی Driving School Sim عبارت است: دارا یک نقشه واقع‌گرایانه از مناظر شهری، خارج شهر و …می باشد. بازی کنترلی ساده دارد و در عین حال نزدیک به واقعیت است و همه چیز طبیعی است. شما می توانید با انواع ماشین سنگین و سبک رانندگی کنید. دارای 80 مرحله متفاوت و جذاب. امکان بازی به صورت انلاین و چند نفره. گرافیک بازی بسیار بالا و عالی می باشد و شما همه چیز را طبیعی  و واقعی خواهید دید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی ماشین سواری واقع گرایانه هستید و دوست دارید یک تجربه فوق العاده را داشته باشید بازی Driving School Sim را از فراروید دریافت کنید.

Driving School Simulator
بازی Driving School Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *