خانه » بازی » ایفای نقش » Dawnblade – بازی نقش آفرینی «شمشیرزن دلاور» اندروید + دیتا

Dawnblade – بازی نقش آفرینی «شمشیرزن دلاور» اندروید + دیتا

آپدیترایگان
Dawnblade: Action RPG
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Dawnblade در فراروید!

Dawnblade یک بازی اکشن نقش افرینی و سرگرم کننده از استودیوی بازی سازی MonsterScope Studios می باشد. در این بازی شما در نقش یک قهرمان هستید. بازی دارای داستانی جذاب است که درباره یک قهرمان شمشیرزن است که وظیفه پاک کردن موجودات شوم و بد را از جنگل دارد. حال شما در نقش قهرمان باید این کار را انجام دهید و موجودات را از جنگل بیرون و ان ها را نابود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

داستان بازی Dawnblade به این صورت است که، در جنگل سایه ها موجودات عجیب و شومی وجود دارند که سایه خود را روی جنگل انداخته اند. حال شما در نقش یک قهرمان باید این موجودات را از بین ببرید. در بازی 3 کاراکتر قهرمان وجود دارد. شما به دلخواه خود یکی از قهرمانان را انتخاب می کنید و وارد بازی می شوید. قهرمانان موجود در بازی هرکدام ویژگی های متفاوتی را دارند. ویژگی هرکدام از ان ها در قسمتی از بازی تاثیر گذار می باشد.

شما با از بین بردن هرکدام از این موجودات امتیاز کسب می کنید. با امتیاز های به دست اورده می توانید قدرت های قهرمان خود را افزایش دهید و در بازی پیشروی کنید. مراحل موجود در بازی بسیار متنوع هستند. شما با با انواع و اقسام موجودات شرور و رؤسای قدرتمند، موانع و تله ها روبه رو می شوید که باید بتوانید از ان ها عبور کنید. سیاه چال ها را غارت کنید و با انواع هیولا مبارزه کنید. در طول مبارزات خود از مسیرهای پرپیچ و خم گذر کنید.

بازی دارای گرافیک بسیار بالا و جذاب است. طراحی هنری بازی فوق العاده می باشد و کاراکتر ها و محیط بازی با ترکیب رنگ های خوب و جزئیات بالا است و هرکسی را به خود جذب می کند. شما می توانید بازی Dawnblade را از فراروید دریافت کنید.

Dawnblade: Action RPG
بازی Dawnblade: Action RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *