خانه » بازی » شبیه سازی » Dessert Shop 1.1.129 – شبیه سازی «فروشگاه دسر و شیرینی» اندروید + مود

Dessert Shop 1.1.129 – شبیه سازی «فروشگاه دسر و شیرینی» اندروید + مود

آپدیترایگان
Dessert Shop ROSE Bakery
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Dessert Shop ROSE BakeryDessert Shop ROSE BakeryDessert Shop ROSE BakeryDessert Shop ROSE Bakery

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز Dessert Shop 1.1.129 در فراروید!

موضوع بازی:

Dessert Shop 1.1.129 یک بازی بسیار جذاب و ساده اما در عین حال سرگرم کننده از استودیوی هنگ کنگی CyberX Games می باشد. در این بازی شما مدیریت یک دسر و شیرینی فروشی را بر عهده دارید. وظیفه دارید که مغازه شیرینی فروشی خود را ارتقا دهید و انواع دسر های خشمزه طبخ کنید. پس تلاش کنید که فروشگاه خود را بزرگ و در بین مشتریان محبوب نگه دارید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی ssert Shop ROSE Bakery شما در نقش صاحب یک فروشگاه هستید که در آن انواع شیرینی ها، نان ها و دسرهای لذید وجود دارد. شما بهترین شیرینی و دسر و نان را می پزید. شما باید تمام تلاش و مهارت خود را به کار بگیرید تا بهترین در صنف خود باشید. در بازی دستور پخت دسر و نان و.. وجود دارد. تلاش کنید تا دستور پخت ها را پیدا کنید و بهترین شیرینی را سرو کنید.

شما در بازی Dessert Shop 1.1.129 با پخت و پز دسرها و… کسب درامد می کنید. با درامدتان از این راه می توانید دستور پخت بیشتر را بخرید و فروشگاه خود را ارتقا دهید و ان را لوکس تر کنید. در بازی 500 دستور پخت واقعی وجود دارد. بازی دارای فروشگاهی برای خرید تجهیزات و لوازم مختلف برای خرید می باشد. با تغییر دکوراسیون شیرینی فروشی تان می توانید مشتری بیشتری را جذب کنید. در بازی همه چیز به مدیریت شما بستگی دارد. سعی کنید با مشتریان مدارا کنید و ان ها را به فروشگاه خود جذب کنید.

جمع بندی:

بنابراین اگر به بازی های مدیریتی و فروشندگی علاقه مند هستید! این بازی مخصوص شما است. شما می توانید بازی جذاب فروشگاه دسر و شیرینی را از فراروید دریافت کنید و صاحب یک فروشگاه شیرینی فروشی شوید.

Dessert Shop ROSE Bakery
بازی Dessert Shop ROSE Bakery توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *