خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود Offroad online 2023 11.0 – بازی شبیه سازی “آفرود آنلاین” اندروید!

دانلود Offroad online 2023 11.0 – بازی شبیه سازی “آفرود آنلاین” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Reduced Transmission HD 2023
  • آپدیت
  • نسخه 11.0
  • اندروید 8.0
  • دسته
  • رای: 15
  • نظر: 0
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز رانندگی Offroad online 2023  در فراروید!

موضوع بازی:

Offroad online 2023  یک بازی بسیار جذاب شبیه ساز رانندگی از استودیوی روسی T.Mashine می باشد. یک بازی افرود بسیار جذاب از نوع انلاین می باشد. از تکامل یافته ترین سری بازی های افرود می باشد. در این بازی شبیه ساز رانندگی شما یک تجربه عالی را از یک بازی ماشین سواری را خواهید داشت. شما در بازی در نقش رانندگان حرفه ای کامیون و ماشین های سنگین هستید. ماموریت شما این است که بار و کالا ها را از جاده های دشوار عبور دهید و به مقصد برسانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Offroad online 2023 11.0 شما وظیفه ای که بر عهده دارید را باید به خوبی انجام دهید. محموله کالا و بارها را صحیح و سالم به مقصد برسانید. شما باید بتوانید بار خود را از جاده های دشوار پرپیچ و خم و جاده هایی که با سطوح سخت است را عبور دهید. علاوه بر رانندگی در جاده شما می توانید از مسیر جنگلی و یا کوهستانی محموله های خود را به مقصد برسانید. هر مسیر دارای سختی های مخصوص به خود است. اغلب مسیر ها دارای گل و لای و چاله و… است.
تمام مهارت رانندگی خود را به کار بگیرید تا به عنوان نفر اول محموله خود را برسانید. شما با برنده شدن و کسب امتیاز در بازی می توانید ده ها کامیون و ماشین سنگینی که وجود دارد را خریداری کنید. بازی Offroad online 2023 دارای حالت های جاده ای متفاوتی مانند،رالی، مسابقه درگ افرود درگ، پیاده روی در رسروبالایی و انواع حالت های رقابتی که شما را به وجد می اورد. باید تمام تلاش خود را بکنید تا در رقابت ها اول شوید.

جمع بندی:

بنابراین اگر به بازی های شبیه ساز رانندگی افرود علاقه مند هستید و به دنبال یک تجربه بی نظیر رانندگی هستید! این بازی را از دست ندهید. شما می توانید بازی آفرود آنلاین را از فراروید دریافت کنید.

 

Reduced Transmission HD 2023
بازی Reduced Transmission HD 2023 توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *