خانه » بازی » مسابقه » Racing Limits 173 – دانلود بازی ماشین سواری “سرعت مجاز” اندروید + مود

Racing Limits 173 – دانلود بازی ماشین سواری “سرعت مجاز” اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
Racing Limits
  • آپدیت
  • نسخه 172
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Racing Limits در فراروید!

موضوع بازی:

Racing Limits یک بازی جذاب و هیجان انگیز از SBK Games می باشد. در این بازی شما یک تجربه متفاوتی را خواهید داشت. شما می توانید با اتومبیل های متفاوت به خیابان ها بروید و یک رانندگی خفن و هیجانی را داشته باشید. با ماشین خود وارد مسابقات شوید، لایی بکشید و با سرعت از دیگر ماشین ها عبور کنید. سعی کنید مهارت خود را در رانندگی افزایش دهید و پیروز مسابقات شوید. یکی از جذاب ترین قسمت بازی امکان بازی انلاین و چند نفره با دوستان خود در هر کجای دنیا است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 4.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Racing Limits انواع متفاوتی از ماشین ها وجود دارد. شما با انتخاب ماشین دلخواه خود وارد بازی می شوید. شما می توانید در خیابان ها رانندگی کنید و لذت ببرید. محدودیت هایی در رانندگی شهری وجود دارد که باید قوانین را رعایت کنید و با مطابق با قوانین رانندگی کنید. شما در بازی امکان سفارشی سازی ماشین خود را مانند، تغییر رنگ بدنه، چرخ ها و … را دارید. بخاطر این ویژگی جذاب شما می توانید مطابق با سلیقه خود ماشین خود را ارتقا دهید.

بازی Racing Limits دارای سبک های متفاوت مانند سبک چند نفره، بی نهایت، ازاد و… که شما می توانید هر یک از ان ها را امتحان کنید. همچنین با ورود به قسمت انلاین بازی می توانید با دوستان خود رقابت کنید و هیجان بیشتری را تجربه کنید. تکام مهارت خود را در رانندگی به نمایش بگذ÷شسارید و دیگر رانندگان را مجذوب خود کنید.

جمع بندی:

بنابراین اگر شما هم به دنبال یک بازی ماشینی هیجان انگیز هستید! و یا اگر به بازی های مسابقه ای علاقه مند هستید، بازی سرعت مجاز را از فراروید دریافت کنید و ساعت ها از این بازی لذت ببرید.

 

Racing Limits
بازی Racing Limits توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *