خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Hill Climb Racing 2 مود اندروید

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Hill Climb Racing 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.55.3
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Hill Climb Racing 2 جذاب در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Hill Climb Racing 2 نسخه دوم از این سری بازی ها می باشد. یک بازی ساده اما در عین حال و سرگرم کننده از از استودیوی می باشد. این بازی تقریبا مانند سری اولش می باشد که باید با ماشین و یا موتور سیکلت ها را در مسیر صاف یا پر پیچ و خم عبور کنید. هدف شما در این بازی سالم رسیدن به مقصد است. اما به به همین راحتی که میگوییم نمی باشد زیرا در مسیر موانع و جاده دشوارتر می باشد. هرچه به مرحله های جلو پیش بروید بازی دشواتر می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Hill Climb Racing 2 انواع متفاوتی از ماشین ها و موتور وجود دارد. شما باید براساس رانندگی که می خواهید در مسیر کنید یکی از وسایل نقلیه را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. باید وسیله خود را  کنترل کنید و امتیاز کسب به دست بیاورید. با کسب امتیازات بیشتر در طول بازی می توانید وسیله نقلیه و تمام بخش های مختلف مانند موتور، لاستیک ها، فرمان، کنترل و … را ارتقاء دهید.

بازی Hill Climb Racing 2 دارای ویژگی های بسیار زیادی است که می توان به گرافیک بالا و خوب این بازی اشاره کرد. همچنین شما می توانید در بازی رقابت انلاین را با سایر رقبا در هرکجای دنیا داشته باشید. ‏شبیه سازی خیره کننده و جلوه های صوتی واقعی واقعا خیره کننده و جذاب است. صدای توربوی واقعی به هنگام ارتقاء موتور ماشین شما را به وجد  می اورد.

جمع بندی:

یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک مسابقه ای اندروید است که طرفداران بسیار زیادی دارد. شما هم اگر به دنبال یک بازی مسابقه ای ماشینی هستید بازی مسابقات صعود تپه را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

 

Hill Climb Racing 2
بازی Hill Climb Racing 2 توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *