خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Horizon Chase – Arcade Racing مود اندروید

دانلود بازی Horizon Chase – Arcade Racing مود اندروید

آپدیترایگان
Horizon Chase – Arcade Racing
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Horizon Chase در فراروید!

موضوع بازی:

Horizon Chase یک بازی مسابقه ای، فوق العاده اعتیاد آور و با الهام از ماشین های دهه های 80 و 90 است. سبک جدیدی را در بین بازی های اتومبیلرانی به ارمغان اورده. محدودیت سرعت در بازی معنایی ندارد. شما می توانید با نهایت سرعت در بین دیگر ماشین ها ویراژ داده و لذت ببرید. یک پیشنهاد فوق العاده برای طرفداران بازی های سبک قدیمی است. این بازی در بین رقبای خود جوایز بسیاری را از جمله جایزه طلا در میان گیمر های پاکت پی سی و بهترین بازی در میان بازی های کشور برزیل کسب کرده است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

8 نوع مسابقه قهرمانی در 32 شهر و 78 جاده گوناگون منتظر شما هستند که مسابقه خود را آغاز کنید. گرافیک این بازی به گونه ای است که روح بازی های سبک قدیمی به طور کامل در یک بازی با بدنه مدرن است. شما احساس میکنید که در زمان های گذشته در حال رانندگی هستید. Horizon Chase در واقع مسابقه ای در سراسر جهان است که شما و ماشینتان را به یک تور جهانی خواهد برد.

مکان های دیدنی جهان را در ساعات مختلف شبانه روز در باران و برف ببینید و رانندگی کنید. یکی از مزایای فوق العاده این بازی که سبک قدیمی بودن آن را کامل جذاب می کند. موسیقی متنی که در حین رانندگی برای شما پخش می شود که شما را به آن حال و هوای قدیمی می برد. سازنده این موسیقی ها کسی نیست جز بری لیج که آثار بسیار زیادی را دارد.

از ویژگی های بازی Horizon Chase عبارت است از: مسیرهای زیبا و مختلف. گیم پلی کلاسیک بازی. رقابت کردن با دوستان خود. 8 کاپ، 32 شهر، 73 مسیر. دارا بودن گرافیک 16 بیتی فوق العاده. شروع یک تور جهان برای ماشین سواری. اتومبیلرانی در مکان های بارانی، برفی، آتشفشانی و… پخش موزیک ها و موسیقی هایی بسیار مهیج. شامل 16 اتومبیل مختلف برای باز کردن توسط بازیکن.  امکان به چالش کشاندن دوستان خود از سراسر جهان وجود دارد.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی ماشینی جذاب در حال و هوای قدیمی هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی اتومبیلرانی دهه 80 و 90 را از فراروید دریافت کنید.

Horizon Chase – Arcade Racing
بازی Horizon Chase – Arcade Racing توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *