خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator مود اندروید

دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
Extreme Car Driving Simulator
  • آپدیت
  • نسخه 6.75.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز Extreme Car Driving Simulator در فراروید!

موضوع بازی:

Extreme Car Driving Simulator یکی از بهترین و موفق ترین عناوین سری بازی های شبیه سازی اتومبیل رانی، از استودیوی AxesInMotion Racing می باشد. این بازی با بازخورد فراوان و چشم گیری از سوی کاربران و طرفداران این سبک از بازی ها را دارد. ماشین سواری در یک شهر بزرگ و با کیفیت، بدون محدودیت و با نهایت سرعت همان چیزی است که گیمرهای حرفه ای سبک ریسینگ به دنبال آن هستند. این بازی شبیه ساز رانندگی در شهر امکانات ویژه ای دارد که فقط آن را در این بازی می بینیم. ماشین سواری در یک شهر بزرگ و با کیفیت بالا، بدون محدودیت و با نهایت سرعت همان چیزی است که گیمرهای حرفه ای خواهان ان هستند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 می باشد.

در ادامه…

در بازی Extreme Car Driving Simulator شما می توانید یک تجربه واقعی از رانندگی با اتومبیل های مختلف را تجربه کنید. با انجام ماموریت های بسیار جذاب اقدام به باز کردن ماشین های جدید کنید. یکی از بهترین خصوصیات خوب بازی فیزیک بسیار عالی آن می باشد که در برخورد های خود با اجسام مختلف می توانید آن را به صورت کاملا حس کنید و لذت ببرید. کنترل ماشین های سوپراسپورت در Extreme Car Driving Simulator از شرکت معروف لامبورگینی و یا استفاده از شاسی بلندها برای بیراهه نوردی از جمله کارهای هیجان انگیزی است که در این بازی میتوانید انجام دهید. محیط شهری بازی به اندازه ای بزرگ است که شما میتوانید بخش های مختلف آن را ساعت ها جست و جو کنید و به دنبال معماهای جدید بگردید.

از ویژگی های بازی Extreme Car Driving Simulator عبارت است: استفاده از متدهای واقع گرایانه و فیزیکی. گیم پلی فوق العاده، روان و سرگرم کننده. حجم کم و بدون نیاز به دیتا. وجود خودروهای اسپرت و معروف. بازی در 3 نوع مختلف : مسابقه،ترافیک،آزادو قابلیت تنظیم کنترلر بازی در 3 حالت مختلف. قابلیت تنظیم نمای دوربین در حالات مختلف. بازی شبیه ساز رانندگی در شهر امکانات ویژه زیادی دارد که فقط آن را در این بازی می بینیم.

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی شبیه ساز رانندگی جذاب ریسینگ هستید! بازی شبیه ساز رانندگی را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

 

Extreme Car Driving Simulator
بازی Extreme Car Driving Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *