خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Dentist Bling مود اندروید

دانلود بازی Dentist Bling مود اندروید

آپدیترایگان
Dentist Bling
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Dentist BlingDentist BlingDentist BlingDentist Bling

هم اکنون دانلود بازی Dentist Bling در فراروید!

موضوع بازی:

Dentist Bling یک بازی جذاب و سرگرم کننده از می باشد. بازی از استودیو بازی سازی Crazy Labs by TabTaleمی باشد. در این بازی جذاب شما در نقش یک دندانپزشک هستید که باید بیماران خود را درمان کنید. دندان های پوسیده شان را بیرون بکشید و آنها را با دندان جدیدی جایگزین کنید و دندان های آنها را درخشان کنید. دندان هایی که سوراخ هستند را جرم گیری و پر کنید. حتی می توانید دندان های بیماران خود را جراحی کنید و یک لبخند زیبا برایشان به وجود بیاورید. امتیاز به دست اورده این گیم پلی در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

پزشک بودن ممکن است سخت باشد ، اما دندانپزشکی شغل آرامش بخش و ساده ای نبوده است. اما اگر به این رشته علاقه دارید سختی ها را احساس نمی کنید. شما به عنوان پزشک در Dentist Bling باید دندان های پوسیده و خراب بیماران را با دندان های سالم جایگزین کند و پوسیدگی دندان‌ها را از بین ببرد. همچنین می توانید جرم و میکروب هایی که بین دندان ها وجود دارد را به خوبی پاک کنید تا دندان ها خیلی تمیز و زیبا شوند. بعضی از افراد داشتن دندان‌های سفید و یکدست و یک لبخند بسیار زیبا بسیار برایشان مهم است. به همین دلیل این افراد برای کارهای زیبایی به مطب شما مراجعه می‌کنند. شما هم به عنوان دکتر ماهر باید لبخند زیبایی را برایشان به وجود اورید.

از ویژگی های بازیDentist Bling  عبارت است: گم پلی سرگرم کننده و گرافیک عالی. ا.مکان پرکردن، کشیدن و عصب کشی دندانها. انجام جرمگیری و پلاک برداری از روی دندانها. فع عیوب لبخند و قرار دادن لایه براق روی دندان. جربه شغل دندانپزشکی و روبرو شدن با چالش های آن.

جمع بندی:

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه بسیاری به دندانپزشکی دارید، پیشنهاد میکنم بازی دندانپزشک حرفه ای را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

 

 

Dentist Bling
بازی Dentist Bling توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *