خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Motor Depot مود اندروید

دانلود بازی Motor Depot مود اندروید

آپدیترایگان
Motor Depot
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

Motor DepotMotor DepotMotor DepotMotor Depot

هم اکنون دانلود بازی جذاب Motor Depot در فراروید!

موضوع بازی:

Motor Depot یک بازی جذاب ماشینی از استودیوی بازیسازی Koz Games برای دستگاه های اندروید می باشد. در این بازی شما مدیریت حمل و نقل جاده ای را بر عهده می گیرید. کنترل و هدایت طیف گسترده ای از ماشین ها اعم از کامیون، تاکسی، مینی بوس، کمپرسی و … بر عهده شماست و باید با ان ها ماموریت های خاص را پشت سر بگذارید. ۲۰ اتومبیل مختلف در بازی وجود دارد، با پشت سر گذاشتن ماموریت ها می توانید ماشین های گران تر را بخرید و ان ها را باز کنید شما می توانید در این بازی می توانید به صورت چند نفره به انجام کار های مختلف بپردازید و با دوستان به صورت چند نفره بازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Motor Depot اندروید شما می توانید انواع مختلفی از وسایل حمل و نقل مثل کامیون، موتور، کمپرسی و اتوبوس را مدیریت کنید. این بازی به شما امکان می دهد که در فضای آغاز قرن XXI غرق شوید. در یک جهان بزرگ و باز در شرایط آب و هوایی مختلف می توانید ماموریت های مختلف را انجام دهید. همچنین می توانید بصورت چند نفره بازی کنید. ماشین خود را انتخاب کنید و در محیط های مختلف با ماشین منحصر به فرد خود بازی کنید. با استفاده از کنترل های ساده می توانید به راحتی ماشین خود را هدایت کنید و از فضای داخلی کابین خود بصورت دید اول شخص از داخل ماشین آن را هدایت کنید.

از ویژگی های بازی Motor Depot عبارت است از: 50 ماشین منحصر به فرد. یک جهان بزرگ باز. شرایط مختلف آب و هوایی. بیش از پنج نوع کار. انجام بازی بصورت چند نفره. نمایش فضای داخلی کابین ماشین. کنترل عالی. دارای گرافیک عالی با طراحی ۳ بعدی. رانندگی در جاده های مختلف. وجود شرایط مختلف آب و هوایی مانند بارانی، برفی، آفتابی. وجود ۳۶ وسیله نقلیه مختلف مانند تاکسی های، اتوبوس ها ، کامیون ها و موارد دیگر. بدست آوردن پول برای خریداری وسایل نقلیه جدیدتر. دارای گیم پلی جذاب برای طرفدران بازی های ترکیبی شبیه سازی و ماشین سواری و…

جمع بندی:

با تکمیل ماموریت پاداش کسب کنید. در بازی Motor Depot بیش از 5 نوع کار مختلف برای انتخاب وجود دارد تا آنها را تکمیل کنید. اگر شماهم این سبک از بازی ها را دوست دارید و به دنبال ان هستید! بازی مدیریت حمل و نقل جاده ای را از فراروید دریافت کنید.

 

Motor Depot
بازی Motor Depot توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *