خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Nonstop Knight 2 – Action RPG مود اندروید

دانلود بازی Nonstop Knight 2 – Action RPG مود اندروید

آپدیترایگان
Nonstop Knight 2 - Action RPG
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Nonstop Knight 2 در فراروید!

موضوع بازی :

Nonstop Knight 2 یک بازی نقش آفرینی فوق العاده و یک شبیه‌سازی بسیار عالی از دنیای یک شوالیه توقف ناپذیر که از استودیوی بازیسازی flare games می باشد. در این بازی شما باید در قالب کاراکتر به ایفای نقش بپردازید و به انجام ماموریت‌ها بپردازید. باید یک شوالیه شجاع را از طریق سیاه چال ها و دیگر مکان های خطرناک پر از زامبی های خونخوار و تله های مرگبار عبور دهید. در حوادث حماسی شرکت کنید، پاداش های با ارزش جمع آوری کنید. سفر خود را برای پیدا کردن ماجراها و گنجینه های مختلف آغاز کنید. سبک شخصی خود از بازی را انتخاب کنید، در نبرد های محصور دشمنان را با شمشیر خود نابود کنید و از جادوهای خود استفاده کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

شما باید شوالیه خود در Nonstop Knight 2 را هدایت کنید و ان ها را به میدان نبرد ببرید و با دشمنان خود وارد نبرد شوید و آنها را شکست دهید. بسیاری از تجهیزات آنها را جمع آوری کنید. زندان های پر از هیولا و… را کشف کنید و سکه ها را جمع آوری کنید و سلاح و زره خود را ارتقا دهید. در مسابقات هفتگی شرکت کنید و با سایر بازیکنان رقابت کنید و آیتم های منحصر به فردی را برنده شوید و قهرمان خود را تقویت کنید.

بازی Nonstop Knight 2 پر از هیولاها و رئیس های نیرومند است که شما را وارد کشمکش ها و نبردهای هیجان انگیز می کند. برای مبارزه با رئیس های قدرتمند با دوستانتان تیم تشکیل دهید و یا به تنهایی دشمنان خود را شکست دهید. همچنین میتوانید در مسابقات رقابتی هفتگی شرکت کنید تا فرصتی برای برنده شدن لوازم و تاج پادشاهی داشته باشید.

جمع بندی:

در محیط‌های زیرزمینی به کاوش بپردازید و سلاح ها را برای مجهز ساختن شوالیه جمع‌آوری کنید. امکانات ساده کنترل گیم‌پلی بازی و وجود فضاهایی منحصر به فرد، از جمله نکاتی هستند که شما را در تجربه این بازی غافل‌گیر می‌کنند. شما می توانید بازی جذاب شوالیه توقف ناپذیر 2 را از فراروید دریافت کنید.

Nonstop Knight 2 - Action RPG
بازی Nonstop Knight 2 - Action RPG توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *