خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Grim Soul: Dark Survival RPG مود اندروید

دانلود بازی Grim Soul: Dark Survival RPG مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Grim Soul: Dark Survival RPG
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Grim Soul: Dark Survival RPG در فراروید!

موضوع بازی:

Grim Soul یک بازی اکشن در سبک بقاء است که در آن باید تا زمانی که می توانید زنده بمانید. این بازی از استودیوی بازیسازی Kefir برای اندروید است. بازی جذاب و اکشنی است که شما باید در نقش شخصیت اصلی در یک مکان تاریک و مرموز بازی را پیش ببرید. در این بازی فوق العاده، یک سرزمین امپراطوری که در گذشته خوشبخت و موفق بود، اکنون در ترس و تاریکی گرفتار شده است. با توجه به اینکه ساکنان به زامبی و ارواح سرگردان مبدل شدند برای زنده ماندن تلاش کنید. سلاح های خود را بسازید و علیه ارواح ملعون مبارزه کنید. یک بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره انبوه است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Grim Soul امپراطوری باستان دچار تاریکی و ترس شده است. ساکنان به ارواح سرگردان تبدیل شدند. هدف شما این است تا جایی که می توانید در این سرزمین خطرناک بمانید. منابع را جمع آوری کنید. قلعه خود را بسازید و در برابر دشمنان از خودتان دفاع کنید و در برابر زامبی ها و هیولاها زنده بمانید. مکان های قدرتمند و اسرارآمیز را کشف کنید.
با ارزش ترین منابع و سلاح های باستانی را در Grim Soul دست آورید و در قلعه بازماندگان نفوذ کنید. باید با شکار در طبیعت برای خود غذا ذخیره کنید و با استفاده از منابع برای خود جان پناه بسازید و با ساخت سلاح از جان خود محافظت کنید. آیتم های مختلف را با جستجو بیابید.این بازی جذاب دارای گرافیک و گیم پلی بسیار عالی و دیدنی می باشد که بازی را برای شما مهیج تر می کند.

از ویژگی های بازی Grim Soul عبارت است از: کشف زمین های جدید و آیتم های مختلف. انبار سلاح های مرگبار. جلوه های صوتی جذاب و شگفت انگیز.گرافیک منحصر به فرد و فوق العاده. گیم پلی روان و جذاب. امکان ارتقا سلاح ها.

جمع بندی:

بنابراین کلیت بازی  شما باید منابع جمع آوری کنید، یک قلعه بسازید، از دشمنان خود دفاع کنید و در جنگ با شوالیه های زامبی و دیگر هیولاها زنده بمانید. شما می توانید بازی جذاب شوالیه مصمم: دنیای تاریک را از فراروید دریافت کنید.
Grim Soul: Dark Survival RPG
بازی Grim Soul: Dark Survival RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *