خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Drive for Speed: Simulator مود اندروید

دانلود بازی Drive for Speed: Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
Drive for Speed: Simulator
  • آپدیت
  • نسخه 1.27.04
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Drive for Speed: Simulator در فراروید!

موضوع بازی:

Drive for Speed: Simulator یک بازی جذاب ماشینی از استودیوی آمریکایی Play365 می باشد. موتور ماشین خود را روشن کنید و آماده رانندگی در شهر با تمام سرعت باشید. مراحل این بازی زماندار هستند. شما باید قبل از تمام شدن وقت خود را به مقصد برسانید. اگر به موقع به مقصد برسید مقداری پول به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. از آن می‌توانید برای خرید ماشین های سریعتر استفاده کنید. رانندگی در بازی شبیه‌ساز سرعت، به نحوی است که شما باید مهارت‌های خود را در قالب یک شهر شلوغ و پرترافیک به اجرا بگذارید. ماموریت‌های مختلفی نیز برایتان در نظر گرفته شده که با نقش‌آفرینی در هریک از آنان، می‌توانید امتیاز و درآمد مربوطه را به خود اختصاص دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Drive for Speed: Simulator بیش از 20 نوع اتومبیل مختلف برای شما وجود دارد. شما با انتخاب هریک، می‌توانید شیوه رانندگی با آن را یاد بگیرید و در آخر، اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کنید. بازی رانندگی با سرعت بالا می تواند محیط های جذابی را برای شما فراهم سازد. گیم پلی بازی به صورت روان و اعتیاد آوری طراحی شده است که توانایی سرگرم کردن هر گیمری را دارد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به کیفیت بالای گرافیک و صدا گذاری عالی آن اشاره کرد.

 

از ویژگی های بازی Drive for Speed: Simulator عبارت است از:بیش از 20 ماشین برای رانندگی پر سرعت. حالت آزاد بازی برای رانندگی آزاد در شهر. مراحل مختلف برای انجام ماموریت ها. 4 نوع مأموریت مختلف برای تکمیل کردن. ارتقاء دادن قدرت اتومبیل برای سرعت. لوازم جانبی مختلف برای سفارشی کردن. صدا گذاری مهیج و محیط خیره کننده. شبیه سازی رانندگی عالی با کنترل آسان است.

جمع بندی:

این بازی دارای حالت رانندگی آزاد نیز هست. حالتی که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن وقت و به صورت کاملا آزادنه در شهر رانندگی کنید. شما می توانید بازی ماشین های تندرو را از فراروید دریافت کنید.

Drive for Speed: Simulator
بازی Drive for Speed: Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *