خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Day R Premium مود اندروید

دانلود بازی Day R Premium مود اندروید

آپدیترایگان
Day R Premium
  • آپدیت
  • نسخه 1.752
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت 3.49
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اخرالزمانی Day R Premium در فراروید!

موضوع بازی:

Day R Premium یک بازی بقا و اخرالزمانی از استودیوی بازی سازی tlt Games می باشد. در این بازی برای زنده ماندن در سرزمین های گسترده ای از اتحاد جماهیر شوروی پس از جنگ هسته ای تلاش کنید. در این بازی اندروید چندین کشور بزرگ دنیا وارد جنگی می شوند که خسارتی جبران ناپذیری را بر جهان وارد می کند. جنگ های هسته ای در سراسر جهان آغاز و بیشتر مردم نابود و تعدادی اندکی باقی مانده اند. شما باید به دنبال اشیاء و منابع کاربردی باشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Day R Premium رادیو اکتیو ها همه جا پخش شده اند و زمین پر از جسد انسان ها و حیوانات است. شما وظیفه دارید که خانواده خود را نجات دهید ولی نمی دانید که انها زنده هستند یا نه! پس باید راه خود را از جهانی که تبدیل به یک بیابان بی آب و غذا شده باز کنید و به جستجو بپردازید. از میان کشور بزرگی که به یک زمین بایر رادیواکتیو تبدیل شده است در Day R Premium قهرمانان خود را رهبری کنید. برای سلاح ها، غذا، دارو و دیگر اقلام مفید جستجو کنید.

گرسنگی، بیماری و … در بازی اطراف شما می باشد. هیولاها، زامبی ها، تشنگی، بیماری و… در Day R Premium تشنه به خون شما هستند. پس شما باید با تمام منابع و سلاح هایی که در اختیار دارید با تمام آنها مبارزه کنید و خودتان را نجات دهید. مهارت های خود را بهبود ببخشید و ماموریت های هیجان انگیز را تکمیل کنید. در طول سفر خود در سراسر قلمرو عظیمی از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1980 راز های آن را کشف کنید.

جمع بندی:

پس شما باید سعی کنید پس از این جنگ هسته ای در اتحاد جماهیر شوروی زنده بمانید و بر بیماری، گرسنگی، دشمنان غلبه کنید. شما می توانید بازی جذاب و مهیج روزبقا را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *