خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Flip Trickster – Parkour Simul مود اندروید

دانلود بازی Flip Trickster – Parkour Simul مود اندروید

آپدیترایگان
Flip Trickster - Parkour Simul
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی سرگرم کننده Flip Trickster – Parkour Simul در فراروید!

جمع بندی:

Flip Trickster – Parkour Simul یک بازی شبیه ساز در سبک پارکور است. بازی از استودیو بازیسازی Lion studios می باشد. در بازی هر چه به محیطی که بازی برای شما مشخص است نزدیک تر سقوط کنید، امتیاز بیشتری را به دست می اورید. هرچه دورتر از منطقه  سقوط کنید امتیاز کمتری می گیرید پس با دقت زمان پرش و سقوط خود را تنظیم کنید. همچنین با پیشروی در بازی و پشت سرگذاشتن مراحل بازی می توانید شخصیت خود را شخصی سازی کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Flip Trickster – Parkour Simul آدرنالین را هنگامی که درهوا بعد از پریدن از ارتفاعات دیوانه کننده پشتک می زنید، احساس می کنید. پرش های دیوانه وار بکنید و از روی مانع ها پشتک بزنید و در منطقه هدف در این بازی پارکور و دویدن آزادانه است. سطح ها و محتوا های جدید با قانون مندی اضافه شده اند، و مرور هایتان خیلی مهم اند پس درخواست هایتان می توانند به حقیقت بپیوندند .
در این بازی اندروید شما باید در نقش شخصیت اصلی تنها با لمس یک انگشت از بالا بپرید و بچرخید و بر روی منطقه مشخص شده فرود بیایید. از انواع ترفندها استفاده کنید تا بتوانید جهش های بهتری داشته باشید و امتیاز کسب کنید و در نهایت شخصیت خود را سفارشی کنید.

از ویژگی های بازی Flip Trickster – Parkour Simul عبارت است از: فیزیک واقع گرایانه. گیم پلی الهام گرفته از پارکور. 6 مرحله با بیش از 40 سطح. سفارشی سازی شخصیت. انتخاب از بین بیش از 10 کلاه. بازی کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت. 10 مرحله با 40سطح. سفارشی سازی شخصیت ها. 10کلاه برای انتخاب کردن و…

جمع بندی:

اگر شما هم به دنبال بازی سرگرم کننده و باحال هستید! این بازی گزینه مناسبی برایتان است. شما می توانید بازی استاد پرش را از فراروید دریافت کنید.

Flip Trickster - Parkour Simul
بازی Flip Trickster - Parkour Simul توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *