خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Hot Slide مود اندروید

دانلود بازی Hot Slide مود اندروید

آپدیترایگان
Hot Slide
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.22
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Hot Slide در فراروید!

موضوع بازی:

Hot Slide یک بازی جذاب و فوق العاده از استودیوی Tapcheer می باشد. در این بازی رانندگی می توانید اتومبیل ها را جمع آوری و ارتقا دهید ، چالش های انفرادی و تیمی را قبول کنید. در دوئل های یک بر یک پیروز شوید و به مقام برتر لیگ جهانی برسید. همچنین می توانید مهارت دریفت و تیک آف خود را در برابر افراد واقعی از سراسر جهان آزمایش کنید. یک بازی کاملا رایگان که در آن می توانید تیک آف بکشید و مسابقه دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

مسیرهای دریفتی یک بازی بسیار زیبا، سرگرم کننده و فوق العاده رقابتی و چالش برانگیز در سبک بازی های ریسینگ است. در بازی Hot Slide شما می‌توانید انواع مختلف اتومبیل‌ها را جمع‌آوری کنید و ارتقا دهید. علاوه بر این، می‌توانید با دیگر دوستان خود یک تیم قوی تشکیل بدهید. با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا رقابت کنید. امکان ارتقا خودروها، شخصی‌سازی خصوصیات ظاهری و فیزیکی آن‌ها و … از مهم‌ترین امکانات این بازی است که شما را به تجربه آن دعوت می‌کنیم.

در مسیرها سخت و دشوار و پیچ های تند به مسابقه با رقبا بپردازید. با دریفت کشی های حرفه ای مقام اول را کسب کنید. بازی و کنترل ماشین ها بر اساس اصول واقعی فیزیک پیاده سازی شده اند. بیش از ۳۰ نوع خود روی مختلف در بازی Hot Slide وجود دارد که با به دست آوردن امتیاز بالا می توانید مدل های قدرتمندتری را خریداری کنید و شانس پیروزی خود را افزایش دهید.

از ویژگی های بازی Hot Slide عبارت است از: کنترل های لمسی ساده و آسان، امکان دریفت کشی های حرفه ای، مسیر های زیبا و پر پیچ و خم، مسابقه اتومبیل رانی در مسیرها دشوار، دسترسی به ده ها ماشین قدرتمند، طراحی گرافیکی بازی بصورت فلت، ماشین قدرتمند از شرکت های معتبر و…

جمع بندی:

اگر شماهم از علاقه مندان به بازی های ماشینی و دریفت و سرعت هستید! این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی ماشین سواری خفن مسیرهای دریفتی را  فراروید دریافت کنید.

 

 

Hot Slide
بازی Hot Slide توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *