خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Merge Battle Car Tycoon Game مود اندروید

دانلود بازی Merge Battle Car Tycoon Game مود اندروید

آپدیترایگان
Merge Battle Car Tycoon Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.26.00
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 77% 77%

اسکرین شات ها

Merge Battle Car Tycoon GameMerge Battle Car Tycoon GameMerge Battle Car Tycoon GameMerge Battle Car Tycoon Game

هم اکنون دانلود بازی جذاب Merge Battle Car در فراروید!

موضوع بازی:

سبک بازی Merge Battle Car اکشن , کوژال  است که از استودیوی NOXGAMES کشور جمهوری چک می باشد. بازی ترکیب کردن ماشین ها برای نبرد یک عنوان کژوال و کلیکی است. ماشین های اسپرت و جنگی بسازید و با ترکیب آن ها، ماشین های بهتری ایجاد کنید. در واقع کلیت کار شما به این صورت است که یک گاراژ ساده بسازید و سعی کنید آن را با ماشین های قیمتی پر کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0  امتیاز می باشد.

در ادامه…

شما باید در Merge Battle Car یک گاراژ بسازید و در آن ماشین ها مختلفی را جمع کنید. بعد از آن با ترکیب کردن ماشین ها مشابه به یکدیگر می توانید یک ماشین بهتر و مدل بالاتر را بسازید. شما باید اتومبیل های مختلف را با یکدیگر ادغام کنید. رهبر تیم شوید و سفینه خود را ادغام کنید. گاراژ ها را گسترش و یا بهبود دهید. هر چه اتومبیل های پیشرفته تری ایجاد کنید پول بیشتری کسب می کنید.

این روند را به طور منظم می توانید ادامه دهید تا ماشین های قدرتمند بیشتری را در گاراژ خود داشته باشید. بعد از انجام این کار قادر هستید وسایل نقلیه ترکیب شده را وارد مسابقات کنید و در Merge Battle Car جوایز بدست آورید که اگر ماشین شما قویتر و به روزتر باشد جایزه و پول بهتری را بدست خواهید آورد. بازی سیستم ارتقاء و شخصی سازی دارد که خود این کار جذابیت گیم را دو چندان کرده است. در کل گیم پلی این بازی اندروید بسیار جذاب بوده و برای پر کردن اوقات فراغت شما عزیزان می تواند گزینه مناسبی می باشد.

جمع بندی:

رهبر تیم شوید، هواپیما، ماشین را ترکیب کنید یا همه را ترکیب کنید. گسترش و بهبود همه گاراژ، اتوموبیل های پیشرفته تر پول بیشتری دریافت می کنند. ماشین های مشابه را باهم ترکیب کنید تا پیشرفته شوند. شما می توانید بازی جذاب ترکیب ماشین های مبارزه ای را از فراروید دریافت کنید.

 

Merge Battle Car Tycoon Game
بازی Merge Battle Car Tycoon Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *