خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Monster Truck Destruction™ مود اندروید

دانلود بازی Monster Truck Destruction™ مود اندروید

آپدیترایگان
Monster Truck Destruction™
  • آپدیت
  • نسخه 3.65.958
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Monster Truck Destruction در فراروید!

موضوع بازی:

Monster Truck Destruction بازی ای زیبا و سرگرم کننده از دسته بازی های مسابقه ای از استودیوی بازی سازی ODD Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی دارای گیم پلی ای مهیج و اعتیادآور می باشد. یک ماشین غول آسا انتخاب کنید و هر چیزی که سر راه شما وجود دارد را نابود کنید و به مسیر خود ادامه دهید. چرخ های این ماشین ها آنقدر بزرگ و سخت هستند که هر چیزی را خرد و له می کنند. شما ابتدا ماشین خود را انتخاب می کنید و سپس باید با ماشین خود در مسیر مسابقاتی مهیج، از مانع های گوناگونی عبور کنید تا به انتهای مسیر برسید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی Monster Truck Destruction مسابقه با ماشین های غول پیکر و عظیم را تجربه خواهید کرد. چرخ های این ماشین ها آنقدر بزرگ و سخت هستند که هر چیزی را خرد و له می کنند. شما ابتدا ماشین خود را انتخاب می کنید و سپس باید با ماشین خود در مسیر مسابقاتی مهیج، از مانع های گوناگونی عبور کنید تا به انتهای مسیر برسید. در مسابقات تخریب شرکت نمایید و همه چز را تخریب کنید. موانع موجود بر سر راه خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و برنده مسابقات شوید. بازی شامل بیش از 30 ماشین غول آسا می باشد که به تدریج برای شما باز خواهند شد.
از ویژگی های بازی Monster Truck Destruction عبارت است از:انتخاب از میان 30 کامیون مختلف بزرگ برای پا گذاشتن در مسابقات تخریب. فیزیک های واقع گرایانه ماشین و سیستم آسیب زنی پویا. تصاویر عالی و موزیک متن بسیار بلند و سنگین. بودن انواع حالت های مختلف برای بازی کردن از جمله Drag، آزاد و قهرمانی.

جمع بندی:

بازی دارای گرافیکی سه بعدی و زیبایی نیز می باشد که بر زیبایی بازی افزوده است. همچنین در بازی بیش از 24 پیست مسابقه ای ویژه برای مسابقات وجود دارد. شما می توانید باز جذاب رقابت ماشین های غول پیکر را از فراروید دریافت کنید.

Monster Truck Destruction™
بازی Monster Truck Destruction™ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *