خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Idle Bank – Money Games مود اندروید

دانلود بازی Idle Bank – Money Games مود اندروید

آپدیترایگان
Idle Bank - Money Games
  • رای: 29
  • نظر: 0
محبوبیت 65% 65%

اسکرین شات ها

‏‏هم اکنون دانلود بازی مدیریتی Idle Bank در فراروید!

موضوع بازی:

Idle Bank یک بازی جذاب مدیریتی و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Double Fun Studio کشور ویتنام است برای اندرویدی ها می باشد. این بازی
رایگان است و قابلیت خرید درون بازی را دارد. یک شبیه ساز ساده اما خیلی جالب است که به شکل خلاقانه ای ساخته شده و می تواند حسابی جذاب و سرگرم کننده باشد. در بازی شما در نقش صاحب بانکی هستید که بانک را تازه افتتاح کرده اید. حال باید تلاش کنید بانک خود را ارتقا دهید و کارمندان را استخدام کنید و… امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Idle Bank شما در نقش یک بانکدار هستید که یک بانک جدید تأسیس کرده اید. کارهای بانکی زیادی در بانک شما برای مشتریان انجام می شود که از بین آن ها می توان به چاپ پول و اهدای وام به مشتریان اشاره کرد. با شروع بازی کسب و کار شما به عنوان یک بانکدار ساده و در مراحل اولیه است. با بیشتر شدن مشتریان و افزایش حساب های بانکی آن ها، شما سرمایه کافی برای توسعه این تجارت را به دست می آورید. شما می توانید با سرمایه های به دست آمده بخش های مختلف بانک را توسعه دهید و راه ها و کانال های درآمدزایی خود را افزایش دهید
بازی Idle Bank از نظر گرافیکی هم بسیار ساده است. نمای بازی از بالا و مثل بازی های مدیریتی و استراتژیکی است تا شما اشراف زیادی به همه بخش ها داشته باشید. در این بازی شما لذت شغل بانکداری را تجربه می کنید. اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد پایه های بانک خود است. میتوانید به راحتی پلتفرم هارو جا به جا کنید و عملکرد های سیستم های بانک خودرا چک کنید. میتوانید کارمند استخدام کنید. ایتم های زیادی برای بانک خود ازاد کنید.

جمع بندی:

شما در نقش یک صاحب بانک هستید که خیلی کارها میتوانید انجام دهید. بازی می تواند شما را بسیار سرگرم کند. شما می توانید بازی بانکدار را از فراروید دریافت کنید.

Idle Bank - Money Games
بازی Idle Bank - Money Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *