خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی My Hospital: Build. Farm. Heal مود اندروید

دانلود بازی My Hospital: Build. Farm. Heal مود اندروید

آپدیترایگان
My Hospital: Build. Farm. Heal
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب My Hospital در فراروید!

موضوع بازی:

بازی اندروید My Hospital یک بازی سرگرم کننده در سبک مدیریت بیمارستان میباشد. بازی محبوب، متفاوت و سرگرم کننده در سبک بازی‌های استراتژی و شبیه ساز از cherrypick games می باشد. شما باید بیمارستان خود را بسازید آنرا طراحی کنید و در آن بخش ها و اتاق های مختلف ایجاد کنید. با ایجاد اتاق های تشخیص، مطب پزشک، بخش های درمانی و… خدمات کاملی به بیماران ارائه دهید و آنها را با هر بیماری درمان کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی اندروید My Hospital با کشت گیاهات دارویی، اکسیر و شربت و داروی بیش از ۸۰ بیماری خنده دار را بسازید. در هر مرحله از بازی با درمان بیماری های مختلف، قفل چالش ها، بیماریهای جدید و بخش های جدید بیمارستان را باز کنید. هر بخش از بیمارستان با وسایل مختلف دکور زیبایی برای محیط بیمارستان بسازید و با محیط راحت و زیبا به بیماران احساس در خانه بودن را بدهید. بازی My Hospital با بازیکنان دیگر در جهان در ارتباط باشید و درمان های مختلف را با هم خرید و فروش کنید و برای ارتقای بیمارستان پول به دست آورید. گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت عالی و بینظیری ارائه شده است و مدیریت بیمارستان در فضاهای متنوع و رویارویی با بیماران مختلف یک بازی سرگرم کننده ی بینظیر را به کاربران ارائه داده است.

از ویژگی های بازی My Hospital عبارت است از: بازی سرگرم کننده در سبک مدیریت بیمارستان است. طراحی و ساخت بیمارستان با بخشهای مخلتف می باشد. ایجاد اتاق های تشخیص، مطب پزشک، بخش های درمانی و…، پرورش گیاهان دارویی برای درمان ۸۰ بیماری، ارتقای بیمارستان با پول به دست آمده، دارای گرافیک بینظیر و فضاها و کاراکترهای متنوع و…

جمع بندی:

اگر به دنبال یک بازی مدیریتی و استراتژی عالی برای سرگرمی خود هستید بدون شک My Hospital بهترین گزینه برای انتخاب است. شما می توانید بازی جذاب  بیمارستان من را از فراروید دریافت کنید.

 

My Hospital: Build. Farm. Heal
بازی My Hospital: Build. Farm. Heal توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *