خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Idle Death Tycoon: Money Inc. مود اندروید

دانلود بازی Idle Death Tycoon: Money Inc. مود اندروید

آپدیترایگان
Idle Death Tycoon: Money Inc.
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی تفنننی Idle Death Tycoon: Money Inc در فراروید!

موضوع بازی:

Idle Death Tycoon: Money Inc یک بازی سبک کلیکر و تفننی از دسته بازی‌های سبک شبیه سازی از استودیوی اسپانیایی Genera Games می باشد. این بازی از دسته عناوین بازی‌های سبک پولسازی و کلیکر است. یک امپراطوری از غذاهای خوشمزه را برای ساکنان دنیای اموات ایجاد کنید و جهنم آنها را به زندگی برگردانید. با یک کامیون کوچک مواد غذایی شروع کنید، اولین سود خود را کسب کنید، درآمد خود را عاقلانه مدیریت کنید تا درآمد خود را افزایش دهید، کامیون را ارتقا دهید تا درآمد خود و خود درآمد را افزایش دهید. موسسات جدید باز کنید و مشتریان را با انواع غذاهای جدید خوشحال کنید. مشتریان خود را با سرویس های خوشمزه و سریع راضی کنید و از آن درآمد بالایی کسب کنید. کارکنانی را در امپراتوری کسب و کار خود استخدام کنید تا گردش کار خود را مستقل و سریع کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

 

زمانش رسیده یک امپراتوری تولید غذا بسازید و به یک تاجر ثروتمند تبدیل شوید. با یک تجارت کوچک در Idle Death Tycoon: Money Inc شروع کنید. امتیازات بیشتری را در سراسر جهان مردگان بدست می‌آورید و آنها را بهبود ببخشید تا سودهای بیشتری کسب کنید. دنیایی که به دست مردگان اداره می شود و معمولاً جریانات خوفناکی در این دنیا اتفاق می افتد. از جایی که یک دنیای Underworld یک جای کاملاً خاص و برعکس دنیای واقعی انسان هاست، تجارت ها و تعاملات معمولی در این دنیا نیز کاملاً عجیب هستند. در این دنیا تجارت های غیرقابل باوری وجود دارند. شما به عنوان صاحب یکی از این تجارت ها باید سعی کنید کسب و کار خود را رونق بدهید. در این بازی های کلیک از تکنیک های تجاری خود استفاده کنید. امتیازات خود را با درآمد و پول نقد خود بهبود ببخشید.

جمع بندی:

شما در اطراف جهان مردگان سفر می کنید و امپراتوری غذایی خود را گسترش می دهید. اگر می خواهید جزو ثروتمندترین تاجر دنیای شوید باید تلاش کنید. شما می توانید  بازی را از فراروید دزیافت کنید.

 

 

Idle Death Tycoon: Money Inc.
بازی Idle Death Tycoon: Money Inc. توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *