خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی MARVEL Strike Force: Squad RPG مود اندروید

دانلود بازی MARVEL Strike Force: Squad RPG مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
MARVEL Strike Force: Squad RPG
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی MARVEL Strike Force: Squad RPG در فراروید!

موضوع بازی:

بازی MARVEL Strike Force: Squad RPG بسیار مشهوری به سبک داستان های کمیک مارول که از استودیوی بازیسازی FoxNext Games می باشد. برای نبرد حاضر باشید، در کنار متحدان و رقبای سرسخت در این بازی رایگان با تصاویر خیره کننده باشید. حمله به زمین شروع و قهرمانان داستان های مصور ما برای دفاع از آن با هم همکاری می کنند. به همراه متحدانو قهرمانان برای نبرد آماده شوید و به رقابت بپردازید. امتیاز به دست اورده به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی MARVEL Strike Force: Squad RPG به زمین حمله شده است. شما باید به همراه قهرمانان فوق العاده از آن دفاع کنید. با به کار گیری تدابیر و نقشه استراتژیک عالی به مبارزه با تهدیدات دشمن بپردازید. پس تیم نهایی خود را که شامل مرد عنکبوتی و… می باشد را جمع آوری کنید. آنها را رهبری کنید و به مبارزه با دشمنان بپرازید و زمین را نجات دهید. استراتژی های جنگی خود را میتوانید بر علیه تمامی تهدیدهای جدید دشمن بکار گیرید. حال زمان نبرد است. به گردآوری اعضای گروهتان بپردازید و برای دفاع از زمین حاضر باشید.

با استفاده از نیروی ضربتیتان در MARVEL Strike Force: Squad RPG مانند جوخه مارولیِ نیرومند ، رهبریِ ابرقهرمانان و ابرخلافکاران مانندِ کاپیتان آمریکا ، لوکی ، مرد مورچه ای ، الکترا ، دکتر استرنج و …. را بر عهده بگیرید . با وارد شدن به تیم اصلی خود، از جمله Spider-Man ، Doctor Strange ، Groot ، Rocket Raccoon ، Loki ، Venom ، Elektra ، Captain America و Iron Man ، مسئولیت این دفاع از بشریت را به عهده بگیرید. چون که شما وارد یک مبارزه استراتژیک در برابر تهدید جدید دشمن می شوید.

جمع بندی:

وقت جنگ است! تیم خود را جمع کنید و برای جتگ و نجات زمین حاضر شوید. اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. بازی اعتصاب نیروی مارول را از فراروید دریافت کنید.

MARVEL Strike Force: Squad RPG
بازی MARVEL Strike Force: Squad RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *