خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Dino Battle مود اندروید

دانلود بازی Dino Battle مود اندروید

آپدیترایگان
Dino Battle
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مهیج Dino Battle در فراروید!

موضوع بازی:

Dino Battle یک بازی نقش افرینی بسیار جذاب از استودیوی بنگلادشی Tap Pocket می باشد. شما در این بازی جذاب وارد دنیای دایناسور ها می شوید. در محیط بازی به جستجو می پردازید و می توانید دایناسور های بزرگ و قدرتمندی را پیدا کنید. هر کدام از دایناسور ها دارای شکلی متفاوت می باشد. می توانیدقدرت ان ها وارد نبرد شوید. مبارزات جذابی را با دایناسور های مختلف انجام می دهید و می توانید با کاوش در دنیای مجازی بازی به بخش های مختلف سفر کنید و با مخالفان زیادی وارد جنگ می شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازیکنان در بازی Dino Battle مشاغل مطلوب بسیاری را نیز تجربه می کنند. بازیکنان مجاز به پرورش و پرورش دایناسورهای منحصر به فرد و بدیع هستند وقتی این دایناسورهای قدرتمند را برای خود ایجاد می کنید، هنگام شرکت در جنگ ها، مزیت بزرگی خواهید داشت. این دایناسورها تمام نقاط قوت و قدرت والدین خود را دارند، بنابراین توانایی ها و تکنیک های بیشتری دارند. بازیکنان برای اینکه بتوانند سریع و روان برنده شوند، باید قدرت خود را تقویت کنند و به طور کامل خود را به انواع مهارت ها مجهز کنند. فعالانه در آموزش و آموزش ایجاد دایناسورهای ماهر، تسلط بر همه مهارت ها و قوی تر شدن. بازیکنان استراتژی ها و روش هایی را در نبردها ابداع می کنند تا سریعتر برنده شوند.

از بین بیش از 50 نوع دایناسور و بیش از 100 رنگ مختلف برای آنها انتخاب کنید. نبردها در محیط های بسیار متنوعی از جمله یخچال های طبیعی، کوه ها و حتی جنگل برگزار می شود. بازی Dino Battle شما را به قلمروی جزیره ای می برد که پر از حیوانات ماقبل تاریخ است و برای خارج شدن از آنجا باید تمامی دشمنان را از بین ببرید. بازی دارای طیف گسترده ای از دایناسورهای کمیاب و قدرتمند است.

جمع بندی:

جهان خارق‌العاده‌ای توسط دایناسورها با رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف ایجاد شد. بازیکنان می‌توانند دایناسورهایی را با طرح خود خریداری کنند تا به مجموعه دایناسورهای خود اضافه کنند. شما می توانید بازی جالب نبرد دایناسورها را از فراروید دریافت کنید.

Dino Battle
بازی Dino Battle توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *