خانه » بازی » ورزشی » دانلود بازی Top Eleven Be a Soccer Manager مود اندروید

دانلود بازی Top Eleven Be a Soccer Manager مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Top Eleven Be a Soccer Manager
  • آپدیت
  • نسخه 24.1.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

`هم اکنون دانلود بازی فوتبالی Top Eleven Be a Soccer Manager در فراروید!

موضوع بازی:

Top Eleven Be a Soccer Manager یک بازی ورزشی جذاب و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Nordeus می باشد. این بازی که یک فوتبال منیجر محسوب میشود، شما باید با مدیریت تیم خود سعی کنید نتایج خوبی بگیرید. وقت این است که خود را محک بزنید و برای مربیگری در تیم های مطرح دنیای بازی در نقش مربی های معروفی همچون مورینیو حاضر شوید. اکثر کار هایی که در دنیای واقعی فوتبال، یک مربی بر عهده دارد، در بازی تاپ الون هم وجود دارد. این بازی بازیکن را وارد دنیای هیجان انگیز مربیگری می کنند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما باید با مدیریت تیم خود سعی کنید نتایج خوبی در بازی Top Eleven بگیرید. از جمله  وظیقه های یک مربی تنظیم ترکیب تیم، انتخاب رنگ و ظاهر لباس بازیکنان، خرید و فروش بازیکن تنها بخشی از وظایفی هستند. به عنوان مربی در بازی Top Eleven باید به انجام برسانید. بیش از ۸۰ کشور و تیم در این بازی وجود دارد و کاربر آزاد است تا یکی را به عنوان تیم اصلی برگزنید و با دیگر کاربران در فضای اینترنت به رقابتی سالم مشغول شود.

از ویژگی های بازی Top Eleven عبارت است از: امکان بازی با دوستان و به چالش کشیدن آن ها با بازی های دوستانه و مهیج، خرید و فروش بازیکن برای افزایش قدرت و یا بودجه ی باشگاه با شرکت در مزایده ها، ساخت و ارتقاء ورزشگاه با ساخت یک استادیوم و وارد کردن بازیکنان خود به آن، خرید اقلام رسمی باشگاه همچون لباس و نمادهای برجسته توسط بازیکن و شما، فروش این بازیکنان در بالا، سفارشی سازی کامل تیم با انتخاب نام باشگاه خود، مدل لباس، نام بازیکن ها و حتی سفارشی کردن ملیت، پشتیبانی از ۳۵ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و…

جمع بندی:

اگر شما هم به سرمربی گری یک تیم فوتبال علاقه دارید! پس پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید. شما می توانید بازی خوش ساخت تاپ الون را از فراروید دریافت کنید.
Top Eleven Be a Soccer Manager
بازی Top Eleven Be a Soccer Manager توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *