خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Mutiny Pirate Survival RPG مود اندروید

دانلود بازی Mutiny Pirate Survival RPG مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Mutiny: Pirate Survival RPG
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 12
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی  Mutiny Pirate Survival RPG در فراروید!

موضوع بازی:

Mutiny: Pirate Survival RPG نام یک بازی اکشن و بقا جذاب از استودیوی Helio Games کشور قبرس می باشد. تجهیزات و گروهی برای خود جمع کنید و در این دنیای خشن زنده بمانید. به دل دریا بزنید، کشتی عظیمی بسازید و جزایر مختلف را کشف کنید. با دیگر بازیکنان حاضر در این دنیا به رقابت بپردازید و برای زندگی خود بجنگید. برای بقای تیم خود باید آنها را رهبری و کنترل کنید. در جزیره کاوش کنید و ماموریت های چالش برانگیز را تکمیل کنید. به کاوش در دنیای دریا بپردازید و آن را کشف کنی. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

داستان بازی Mutiny Pirate Survival RPG از این قرار می باشد که، درگیری و شورشی در کشتی شما رخ می دهد و بین خدمه درگیری بزرگی پیش می یاید. در این درگیری بعضی از افراد به شما وفادار هستند و بهتان کمک می کنند. ولی در هنگام همین شورش، طوفانی بزرگی در اقیانوس رخ می دهد. کشتی شما به اعماق آب ها می رود و هر یک از خدمه در این دریا عرق شده، یا اینکه به جزیره ای در این اقیانوس می رسند. شما وقتی بیدار می شوید زنده اید و در یک جزیره ناشناخته در اقیانوس اطلس اسیر هستید.حالا باید به فکر سر پناهی برای خود باشید، غذا و آب جمع آوری کنید و به فکر سلاح باشید زیرا موجوداتی که در کمین شما هستند تا بهتان ضربه بزنند.

جمع بندی:

تبدیل به مخوف ترین دزد دریایی در کارائیب شوید و در ماجراجویی اقیانوس جان سالم به در ببرید. وسایل خود را جمع آوری کنید و خدمه کوچک خود را رهبری کنید و در این ماجراجویی مرگبار زنده بمانید. اگر شما هم به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! بازی بقاء در دنیای دزدان دریایی را از فراروید دریافت کنید.
Mutiny: Pirate Survival RPG
بازی Mutiny: Pirate Survival RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *