خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Karate King Kung Fu Fight Game مود اندروید

دانلود بازی Karate King Kung Fu Fight Game مود اندروید

آپدیترایگان
Karate King Kung Fu Fight Game
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مبارزه ای Karate King Kung Fu Fight Game در فراروید!

موضوع بازی:

Karate King Kung Fu Fight Game یک بازی مهیج و خشن است که از استودیوی پاکستانی Fighting Sports می باشد. در این بازی شما در نقش یک استاد کاراته سایه هستید که با ابر قهرمانان جهانی مبارزه می‌کنید. باید تبدیل به یک مبارز افسانه ای و قدرتمند تبدیل شوید. شما باید یاد بگیرید که چگونه با مشت‌ها و لگدهای خود، بدون سلاح، تن به تن مبارزه کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در برابر رقبای قدرتمند مبارزه کنید، بر آنها پیروز شوید. اگر در نبرد Karate King Kung Fu Fight Game شما موفق شوید، امتیاز کسب می کنید تا صفوف جدید پیشرفت خود را باز کنید. قدرت، سرعت و دقت خود را با اعتصابات جدید و سبک های جنگ افسانه ای به دست آورید. در هر مسابقه برنده شوید و امتیاز کسب کنید. بازی چالش هایی جذاب به همراه دارد این بازی در انتظار عاشقان بازی های سه بعدی است.

گرافیک سه بعدی خیره‌کننده بازی، جربه کاراته اژدها واقعی را برای شما به ارمغان می آورد و در حالی که کنترل های بصری صفحه لمسی باعث می شوند که ضربه و میانبر باعث احساس طبیعی و سرگرمی شوند. یاد بگیرید چگونه با مشت های بوکس و ضربات پا دشمن را نابود کنید. از مهارت های خود برای سد کردن مشت ها و ضربات پا استفاده کنید. حریفان قدرتمندتان آماده نمایش ضربات مشت و پا هستند.

جمع بندی:

بنابراین اگر شماهم از علاقه مندان به بازی های مبارزه و رزمی Karate King Kung Fu Fight Gameهستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید بازی را از فراروید دریافت کنید.

 

Karate King Kung Fu Fight Game
بازی Karate King Kung Fu Fight Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *