خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Cooking Team: Cooking Games مود اندروید

دانلود بازی Cooking Team: Cooking Games مود اندروید

آپدیترایگان
Cooking Team: Cooking Games
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Cooking Team: Cooking GamesCooking Team: Cooking GamesCooking Team: Cooking GamesCooking Team: Cooking Games

هم اکنون دانلود بازی اشپزی Cooking Team: Cooking Games در فراروید!

موضوع بازی :

Cooking Team: Cooking Games یک بازی اشپزی جذاب است که از استودیو بازی سازی Golden Gate Media برای دستگاه های اندروید می باشد. شما باید در بازی به سرآشپز راجر کمک کنید تا رستوران جدیدی را که از کودکی در رویای او است، را درست و باز کند. شما در این بازی با ماجراهای باورنکردنی ، داستانی زیبا و بازی های پخت و پز باورنکردنی با سطح بسیار زیادی روبرو می شوید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

پختن و سرو کردن غذاهای خوش مزه به شما کمک می کند رستوران خود را بسازید و آن را دکوراسیون کنید. به آشپز راجر در Cooking Team: Cooking Games کمک کنید رستورانش را تزیین کند و رستوران تازه ای باز کند که آرزویش را از بچگی دارد. در رستوران های مختلف غذاهای متنوع سرو کنید. از تقویت کننده های مختلف استفاده کنید تا کارهای خود را سریع تر پیش ببرید. در ابتدا بازی یک رستوران خراب و قدیمی داده را دارید، شما با توانایی و سلیقه خودتان این رستوران قدیمی را به یک رستوران پنج ستاره تبدیل کنید. از دکوراسیون داخلی برای جذب مشتری های خود استفاده کنید.

در بازی با یک تیم آشپزی خفن همراه شوید و ماموریت هایی که بازی برایتان مشخص کرده است را پشت سر بگذارید. با این کار می توانید آیتم و پاداش هایی را که برایتان در Cooking Team: Cooking Games وجود دارد، جمع آوری کنید. با این کاز می توانید بخش هایی را که برای گسترش کار خود نیاز دارید، خریداری نمایید.
دکوراسیون رستورانتان را ارتقا دهید و کاری کنید تا افراد بیشتری برای غذاهای خوشمزه شما بیایند. میتوانید نوازنده ای استخدام کنید تا آهنگ زنده بزند، یا بر سر در رستوران تان تابلو بزرگی از اسم رستوران تان بزرگ نصب کنید تا در معرض دید باشد.

جمع بندی:

اگر شما هم به بازی های اشپزی و مدیریتی علاقه دارید! این بازی بهترین انتخاب برای شما است. شما می توانید بازی تیم آشپزی را از فراروید دریافت کنید.

Cooking Team: Cooking Games
بازی Cooking Team: Cooking Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *