خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Turbo League مود اندروید

دانلود بازی Turbo League مود اندروید

آپدیترایگان
Turbo League
  • آپدیت
  • نسخه 2.6
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماشینی Turbo League  در فراروید!

موضوع بازی:

Turbo League از سری بازی های ورزشی و اکشن است که  از سوی استودیوی بازی سازی Zero Four LLC برای گیمرهای اندرویدی می باشد. یک بازی مبتنی بر قوانین فیزیکی در دنیای واقعی را با مهارت های رانندگی خود ترکیب کنید و از رقبایتان جلو بزنید. شما می توانید ترکیب یک بازی فوتبالی را با اتومبیل هایی رویایی تجربه کنید. شما و حریفانتان، در نقش بازیکنان فوتبال ظاهر می شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Turbo League دارای امکان رقابت های آنلاین، شما را به همراه پلیرهای دیگر در سراسر جهان به رقابتی سخت و جذاب دعوت می کند. شما می توانید دوست ها و رقیب های جدید پیدا کنید و آنان را برای یک رقابت جذاب به مسابقه دعوت کنید. این بازی به شما این امکان را می دهد که لذت مسابقات فوتبالی را با اتومبیل هایی زیبا و مدرن تجربه کنید.

اگر شما ایفون دارید نگران نباشید! با نصب Turbo League از آی‌ اپس بدون نیاز به اپل آیدی تمامی حرکت‌های فوتبالی مثل هد زدن، پاس دادن و شوت زدن را با ماشین دلخواه خود تجربه کنید. سبک مسابقه‌ای و ترکیب جذابی از فوتبال و ماشین سواری است. شما در این گیم پلی در میدان بزرگی قرار می‌گیرید که در هر سمت آن دو دروازه وجود دارد و باید با راه‌های مختلف توپ را وارد دروازه‌ی تیم مقابل خود کنید و تا جایی که می‌توانید گل‌های بیشتری بزنید

از ویژگی های بازی Turbo League عبارت است از: گرافیک خیره کننده و عالی، امکان شخصی سازی ماشین‌های دلخواه خود، بازی کردن به صورت آنلاین، قابلیت چت کردن با بازیکنان در سراسر دنیا، طراحی حرفه‌ای چرخ‌های اتومبیل‌‌ها، مولتی به صورت 3 به 3 و…

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی های مسابقه ای و رقابتی هستید! این بازی جذاب گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی مسابقه ماشین های توربو را از فراروید دریافت کنید.

Turbo League
بازی Turbo League توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *