خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Frostborn: Action RPG مود اندروید

دانلود بازی Frostborn: Action RPG مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Frostborn: Action RPG
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماجراجویی Frostborn: Action RPG در فراروید!

موضوع بازی:

Frostborn: Action RPG یکی از بهترین و خاص ترین بازی های بقاء است که، از استودیوی بازیسازی Kefir می باشد. در بازی باید پایگاه خود را ایجاد و قدرت فرماندهان را مهار کنید. به همراه دوستان خود با ارتشی از مردگان بجنگید و جلال و شکوه سابق را به سرزمین های وایکینگ برگردانید. هرکسی در این بازی می تواند کاری کند، یکی با دیگر دوستانش گروهی محدود و دو، سه یا چهار نفره می سازد و مشغول می شود و دیگری تصمیم می گیرد با کاربران سراسر جهان قبیله ای تشکیل دهد. برای کسب گنجینه ها و انجام نبردهای جدید به سواحل ناشناخته بروید و پادشاهی وایکینگ خود را بسازید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

جهان در تاریکی مطلق است. مردگان در روز روشن پرسه می زنند. شما در بازی Frostborn: Action RPG در نقش کارکتر اصلی که “زاده سرما” که لقب ان است به ایفای نقش می پردازید. الهه هل مسئول همه این امور است. او در مدت 15 روز با جادوی سیاه خود این سرزمین ها را نفرین کند و اکنون می خواهد پادشاهی وایکینگ ها را سرنگون و برده خود کند. شما یک فرمانروای شجاع و جنگجوی شمالی هستید خود را مسلح کنید تا موجودات تاریکی را نابود کنید. مبارزه با بازیکنان دیگر در هنگام حملات و برخوردهای تصادفی در مکان های مختلف، با سایر وایکینگ ها همکاری کنید و موجودات تاریکی را برگردانید.

در Frostborn: Action RPG می توانید از بین 12 دسته، کلاسی که مناسب شما است را انتخاب کنید. بین محافظ، جنگجو و یا جادوگر یکی را انتخاب کنید و یا بین شکارچی، تیرانداز و یا مسیریاب یکی را انتخاب کنید و در بین سایه ها پنهان شوید و به سمت دشمن حمله کنید. با بازیکنان دیگر تجارت کنید یا آنها را با کمین کردن در بیابان ترور کنید. با خانواده دیگری صلح کنید و در هنگام حمله از یکدیگر محافظت کنید.

ویژگی های بازی Frostborn: Action RPG عبارت است از: همکاری با سایر وایکینگ ها، تجارت با بازیکنان دیگر و یا ترور کردن آنها، انتخاب از بین بیش از دوازده کلاس مختلف، استفاده از انواع سلاح های قدرتمند و زره های افسانه ای و سایر آیتم ها، ساخت شهر و پایگاه خود و…

جمع بندی:

بنابراین اگر دنبال یک بازی ماجراجویی جذاب هستید! شما می توانید بازی زاده سرما را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Frostborn: Action RPG
بازی Frostborn: Action RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *