خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Dark Steel: Fighting Arena RPG مود اندروید

دانلود بازی Dark Steel: Fighting Arena RPG مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Dark Steel: Fighting Arena RPG
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی Dark Steel: Fighting Arena RPG در فراروید!

موضوع بازی:

Dark Steel: Fighting Arena RPG یک بازی سرگرم کننده، جذاب و اکشن از استودیوی اسپانیایی Dark Curry می باشد. این بازی انلاین و هیجان انگیز است. یک بازی نقش آفرینی است که شما می توانید زنجیرهای خود را بشکنید و از کسانی که شما را چندین سال در بردگی نگه داشته اند انتقام بگیرید. شما می توانید برای بدست آوردن سلاح ها و زره های انحصاری با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. همچنین می توانید در کنار آنها در رویدادهای موقتی کار کنید که نگهبان برج را شکست می دهد. این بازی در گوگل پلی هم عرضه شده است.

در ادامه…

بازی Dark Steel دارای گرافیک سه بعدی و اکشن است. شما در بازی احساس از واقع گرایی، ماجراجویی هیجان انگیز را در دنیای جادویی قرون وسطی را ایجاد میکنید. شما در جهانی هستید که دشمنان و رقیبان زیادی دارید و باید با آنها مبارزه کنید. با ورود به گیم باید شخصیت خود را بسازید بعد از آن باید انتخاب کنید. هر یک از این قهرمان ها در دسته های مختلف از توانایی های گوناگونی برخودار هستند.

مثلا Warrior از شیلد و سلاح با هم استفاده کرده تا دشمن خود را نابود کنند. یا شوالیه Knight در بازی Dark Steel که از شمشیر بسیار بزرگی برخودار است و قدرت خوبی در میدان نبرد از خود نشان می دهد. Assassin هم بسیار سریع در نبرد می باشد و سرعت عمل بالایی در مبارزه دارد. معمولا از دو شمشیر و سلاح همزمان استفاده می کند. با پیروزی در نبرد آیتم های بسیار با ارزشی مانند زره، کلاه خود، شمشیر و انواع سلاح های دیگر را بدست خواهید آورد و خودتان را می توانید به آنها مجهز کنید تا قدرتتان در بخش های مختلف افزایش یابد.

جمع بندی:

اگر شما هم به بازی های نقش افرینی (RPG) علاقه مند هستید! به شما توصیه می کنیم این بازی را دانلود کنید و لذت ببرید. شما می توانید بازی شمشیر فولادی تاریک را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Dark Steel: Fighting Arena RPG
بازی Dark Steel: Fighting Arena RPG توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *