خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Russian Car Drift مود اندروید

دانلود بازی Russian Car Drift مود اندروید

آپدیترایگان
Russian Car Drift
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.37
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Russian Car DriftRussian Car DriftRussian Car DriftRussian Car Drift

هم اکنون دانلود بازی Russian Car Drift در فراروید!

موضوع بازی:

Russian Car Drift یک بازی محبوب و سرگرم کننده از استودیوی Carlovers Games مخصوص اندرویدی ها می باشد. ماشین های بسیاری در بازی وجود دارد که با انتخاب آنها میتوانید در مسابقات بسیاری حضور پیدا کنید و با رقبای قدرتمندی به مسابقه بپردازید. امکان سفارشی سازی خودرو ها برایتان مقدور است که در بخش فروشگاه میتوانید به صد ها آیتم اختصاصی برای زیباسازی ماشین دسترسی داشته باشید. گیم پلی روان و مدیریت آسان بازی سبب خواهد شد از هر گونه شلوغی و سردرگمی بدور باشید و تنها روی برنده شدن تمرکز داشته باشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Russian Car Drift می توانید به طور کامل اتومبیل خود را ایجاد و شخصی سازی کنید، در مکان های مختلف به دریفت بپردازید. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف اتومبیل خود را شخصی سازی کنید و دیگر ویژگی های جالب بازی می توان به امکان مسابقه و رقابت با دوستان به صورت آنلاین اشاره کرد که می توانید با دوستان خود به چالش دریفت بپیوندید. دو حالت مختلف تک نفره و آنلاین به شما این امکان را می دهد تا برای ساعت ها سرگرم باشید. در حالت تک نفره به کشیدن دریفت و کسب تجربه بپردازید و در حالت آنلاین با ده تن از دوستان خود از سراسر دنیا وارد رقابت های نفس گیر دریفت شوید و نهایت هیجان را تجربه کنید.

از ویژگی های بازی Russian Car Drift عبارت است از: دسترسی به ماشین های مختلف از شرکت های محبوب جهانی، سفارشی سازی ماشین با استفاده از المان و آیتم های بسیار، طلای نامحدود برای نسخه مود بازی ماشین روسی، طراحی با کیفیت بهمراه صداگذاری مناسب، گیم پلی روان و کاملا سرگرم کننده، حضور در مسابقات بسیار، امکان سفارشی سازی رنگ خودرو با رنگ ها و استیکرهای مختلف و…

جمع بندی:

طراحی بازی نسبت به حجم کمی که دارد بسیار عالی است. همچنین از محبوب ترین بازیهای دریفت اندروید حساب می شود. شما می توانید بازی جذاب دریفت با ماشین‌های روس را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

 

Russian Car Drift
بازی Russian Car Drift توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *