خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Dessert Shop ROSE Bakery مود اندروید

دانلود بازی Dessert Shop ROSE Bakery مود اندروید

آپدیت
Dessert Shop ROSE Bakery
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Dessert Shop ROSE BakeryDessert Shop ROSE BakeryDessert Shop ROSE BakeryDessert Shop ROSE Bakery

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز Dessert Shop ROSE Bakery در فراروید!

موضوع بازی:

Dessert Shop ROSE Bakery بازی جالب و سرگرم کننده با ایده ای جذاب اما ساده است که از استودیوی هنگ کنگی CyberX Games می باشد. بازی از دسته بازی های مدیریتی است. شما صاحب یک فروشگاه شیرینی فروشی هستید. باید شیرینی و انواع نان ها، دسرها و… را خشمزه بپزید تا جلب مشتری کنید امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی Dessert Shop ROSE Bakery شما در نقش صاحب یک فروشگاه هستید که در آن انواع شیرینی ها، نان ها و دسرهای لذید وجود دارد. شما باید بتوانید شیرینی و دسر های خیلی خشمزه ای را درست کنید. خشمزه بودن شیرینی ها،دسرها، نان ها و… بسته به مهرات شما است. دستور های پخت مختلفی برای دسرها و انواع موارد دیگر در بازی وجود دارد که هر کدام از آنها در دنیای واقعی بسیار معروف است و سرو می شود. پس دستور پخت آنها را در بازی پیدا کنید و تمام آنها را تهیه کرده و به مشتریان خود بفروشید. با این روش می توانید کسب در امد کنید.

از دیگر امکانات و بخش های بازی Dessert Shop ROSE Bakery می توان به قابلیت تغییر دکوراسیون و تم فروشگاه اشاره کرد. در این قسمت شما می توانید از بین چندین و چند طرح مختلف اقدام به شخصی سازی و سفارشی کردن فروشگاه خود کنید تا با این کار مشتریان بیشتری داشته باشید. با پولی که در بازی بدست می آورید قادر خواهید بود دکوراسیون و بخش های مختلف فروشگاه خود را شخصی سازی کنید. با این کار مشتریان بیشتری را به آنجا جذب می کنید.

جمع بندی:

اگر شما هم به دنبال بازی مدیریتی و فروشندگی یا پخت و پز هستید! این بازی بهترین گزینه برای شما است. شما می توانید بازی فروشگاه دسر و شیرینی را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Dessert Shop ROSE Bakery
بازی Dessert Shop ROSE Bakery توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *