خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Staff! – Job Game | Simulator مود اندروید

دانلود بازی Staff! – Job Game | Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
Staff! - Job Game | Simulator
  • رای: 15
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Staff! – Job Game | Simulator در فراروید!

موضوع بازی:

Staff Job Game  یکی از بازی های شبیه ساز کار در دنیا واقعی میباشد که خیلی جالب و سرگرم کننده است. بازی از استودیوی بازی سازی SayGames برای دستگاه های اندروید می باشد. در این بازی می توانید بر خلاف دنیای واقعی انتخاب کنید که خوب بخوابید، غذا های خوب بخورید، نوشیدنی های خوب مصرف کنید. همچنین می توانید سخت کار کنید، خانه بخرید، و حتی یک حیوان خانگی برای خودتان بخرید و نگهداری کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Staff Job Game   اندروید شما می توانید یک زندگی واقعی داشته باشید. تصور کنید یک فرصت طلایی برای تجربه چندین بار زندگی کردن را دارید به عبارتی می توانید هر چیزی را تجربه کنید و بهترین نتیجه را به دست آورید. شما باید خانه خود را بسازید. مسئولیت های خانه مثل نصب کاغذ دیواری، تعمیر آیتم های مختلف، ایجاد طبقات جدید و بسیاری از موارد مهم دیگر را برعهده خودتان است. نواع شغل های متفاوت به شما پیشنهاد می شود.

باید سخت کار کنید و کسب در امد کنید. هر روز با مشکلات مختلفی روبرو خواهید شد که همه را باید در اسرع وقت حل کنید. این بازی شبیه ساز قطعاً به شما کمک می کند تا ده ها زمینه حرفه ای را یاد بگیرید و شما را برای عضویت در هر تیم آماده می کند. در اینجا تنها راهی که می توانید خانه جدید و رویایی خود را درست کنید و شریک زندگی خود را خوشحال کنید این است که درآمد کسب کنید.

 

از ویژگی های بازی Staff Job Game  عبارت است از: دارای کارهای متفاوت و سرگرم کننده، بازی کم حجم با قابلیت نصب آسان، دارا بودن ماموریت های جالب، یک بازی کاملا دوست داشتنی، دارای سطوح الهام بخش که هر یک از آنها فرصت های جدید و منحصر به فردی را باز می کند. وجود وظایف متناسب با هدف، هر اقدام تنها بخشی از یک استراتژی کلی است که نتایج دلخواه شما را بدست می آورد.

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های شبیه ساز مربوط به زندگی واقعی خود هستید! بازی کارکنان – شبیه ساز کار در دنیای واقعی بهترین گزینه برای شما است که می توانید ان را از فراروید دانلود کنید.

 

Staff! - Job Game | Simulator
بازی Staff! - Job Game | Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *