خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی RCC – Real Car Crash Simulator مود اندروید

دانلود بازی RCC – Real Car Crash Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
RCC - Real Car Crash Simulator
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 1
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

RCC - Real Car Crash SimulatorRCC - Real Car Crash SimulatorRCC - Real Car Crash SimulatorRCC - Real Car Crash Simulator

هم اکنون دانلود بازی ماشینی RCC – Real Car Crash Simulator در فراروید!

موضوع بازی:

RCC – Real Car Crash Simulator  تصادفات واقعی یک بازی ماشینی خشن و جذاب است. استودیو بازی سازی CrashTime برای دستگاه های اندرویدی می باشد. نوید برگزاری مسابقات جالب را می دهد. بر خلاف دیگر بازی های مضمون مشابه موجود در بازار. به جای رانندگی، با حریفان در جاده رقابت کنید تا به خط پایان برسید. از آنجا برنده با موقعیت پیشرو را پیدا کنید. در عوض، این بازی برخوردهای فیزیکی را شبیه سازی می کند. وظیفه شما کنترل ماشین بر روی نقشه وسیع است. بسته به محیط مسابقه به موانع مختلف برخورد کنید. از آنجا برخوردهای قوی برای دستیابی به امتیازات بالا ایجاد کنید. مسابقات را در اسرع وقت کامل کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

موضوع بازی:

خرد کردن اتومبیل ها یک عمل دیوانه کننده است، اما نه با RCC – Real Car Crash Simulator تصادف واقعی اتومبیل. شما می توانید ماشین هایی را که دوست دارید به هر مکان مناسبی برانید. هر کاری که می توانید با آن وسیله نقلیه نابود کنید، خرد کنید یا انجام دهید. عصبانیت خود را روی این ماشین ها بردارید و ببینید بعد از آن چه اتفاقی می افتد. به هیچ وجه، زیرا این فعالیت ها کاملا رایگان هستند. طعم تخریب چیزی با ارزش را بچشید. تعداد زیادی ماشین در کلاس های مختلف و از برند های مختلف وجود دارد. اما بارز ترین ویژگی این بازی فضای گرافیکی آن است. در این بازی می توانید سطح جدیدی از واقع گرایی را تجربه کنید.

بازی های سه بعدی با حرکت مطلق همیشه مورد تحسین بازیکنان قرار می گیرند. RCC – Real Car Crash Simulator نیز یکی از بهترین بازی‌های این رده است. روش بازیش هم کاملا عجیبه ولی جذابه. به ما کمک کنید احساسات بسیار جدیدی را تجربه کنیم. احساس از بین بردن چیزی با ارزش بدون صرف حتی یک ریال. مثل اینکه شما مالک تمام دنیا هستید.

جمع بندی:

هیچ قانونی در این بازی به جز تاثیر فیزیکی وجود ندارد. بیایید با انتخاب ماشینی که می خواهید در سفر خود استفاده کنید شروع کنیم. شما می توانید بازی جذاب و خوش ساخت تصادفات واقعی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

RCC - Real Car Crash Simulator
بازی RCC - Real Car Crash Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. خوبه ولی هنوز نصب نکردم
    😝

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *