خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Hustle Castle: Medieval games مود اندروید

دانلود بازی Hustle Castle: Medieval games مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Hustle Castle: Medieval games
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی استراتژیک Hustle Castle: Medieval games در فراروید!

موضوع بازی :

Hustle Castle: Medieval games یک بازی جدید، محبوب و جالب از استودیوی My.com B.V برای اندرویدی ها می باشد. در این بازی تبدیل به یک پادشاه شوید و بر قلعه خود در قرون وسطی پادشاهی کنید. موضوعات جدید را بپذیرید و وظایف مختلف به نیروهای خود بدهید. به آنها آموزش دهید و بدین ترتیب از زنان و مردان سرزمین خود محافظت کنید. قلعه خود را بسازید و آن را ارتقا دهید و رقبای خود را از بین ببرید و قوانین فیزیک را به چالش بکشید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Hustle Castle: Medieval games دارای حالت داستانی با صدها مرحله جالب و چالش برانگیز است. باید در این مراحل قهرمانان تان به جنگ اورک ها، غول ها، اسکلت ها و حتی اژدهایان بروید. هر کدام از دشمنان شما روشی برای مبارزه دارد. یکی به جادو تکیه می کند،دیگری به شمشیز تیزش و آن دیگری به هوش و ذکاوتش در جنگ و…

شما باید به رعایا در بازی Hustle Castle: Medieval games اموزش بدهید. آموزش به رعایا، هر کدام از رعایای شما میتواند مهارت های جدیدی را آموخته و همچنین به سلاح ها و تجهیزات مختلفی مجهز شود. شما میتوانید رعایایتان را به جنگجو یا کاتب تبدیل کنید و حتی جای آنها را با هم عوض کنید. همچنین بازی دارای حالت چند نفره است. شما میتوانید با کاربران دیگر تشکیل گروه (کلن) بدهید، با یکدیگر چت کنید، به توسعه قلعه هم کمک کنید . به قلعه کسانی که دوست شان ندارید حمله کرده و اموال شان را به غارت ببرید.

جمع بندی:

به طور کلی این بازی مدیریت قلعه بر عهده شما است و کارهای مختلفی نظیر ازدواج افراد، تولید مثل، ساخت برج ها و … همه را باید انجام دهید. حال اگر شما هم از علاقه مندان این سبک از بازی ها هستید! میتوانید بازی هاستل کستل را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.  

Hustle Castle: Medieval games
بازی Hustle Castle: Medieval games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *