خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی PC Creator: Building Simulator مود اندروید

دانلود بازی PC Creator: Building Simulator مود اندروید

آپدیترایگان
PC Creator: Building Simulator
  • رای: 8
  • نظر: 2
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز PC Creator: Building Simulator در فراروید!

موضوع بازی PC Creator: Building Simulator:

PC Creator: Building Simulator نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی UltraAndre است. یک بازی شبیه‌ساز بسیار جذاب و سرگرم‌کننده از تجربه دنیایی مهیج از علوم رایانه است که شما در آن کسب و کار مخصوص به خود را راه‌اندازی خواهید کرد. وظیفه شما در این بازی، ساخت یک شرکت رایانه‌ای کوچک است که باید در آن ضمن همکاری با دوستان خود، مسیری مبتدیانه را تا پیشرفته حرکت کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما می توانید در PC Creator: Building Simulator کات سین های کارتونی جالبی را در مورد شخصیت های بازی ببینید و این مسئله موجب این است که، اثر به نوعی از حالت یکنواخت قبلی خارج شود و بیش از پیش داینامیک باشد. همچنین بخش جذاب و متفاوت رقابت های آنلاین بازی هم در قسمت دوم دیده می شود. در آن شما قادر هستید تا با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان رقابت جالبی داشته باشید. این رقابت در زمینه هک است. شما باید با یک سیستم حرفه ای و تجهیزات متنوع، برای هک کردن سیستم رقیب مبارزه کنید. قیب شما هم همین کار را علیه شما خواهد کرد. علاوه بر سرگرمی، در حقیقت می تواند آموزنده هم باشد. در این بازی به عنوان فردی نقش آفرینی می کنید که قصد دارد به بزرگترین و مشهور ترین سازنده پی سی تبدیل شود.

بنابراین باید با مدیریت صحیح منابع بهترین پیش نیازها را تهیه کنید و به این رقابت ها بپیوندید تا جوایز متعددی به ازای پیروزی در آن ها کسب کنید. اما کار اصلی شما در این بازی دریافت سفارش از مشتریان است. شما می توانید مطابق با خواسته های آن ها، قطعات سخت افزاری واقعی مثل مادربورد، سی پی یو، کارت گرافیک، رم، پاور، کیس و … را خریداری کرده و یک سیستم PC بسازید.

از ویژگی های بازی PC Creator: Building Simulator عبارت است از: ساختن رایانه، نصب کردن سیستم عامل و برنامه ها، معیارگذاری رایانه در بازی ها، ورکلاک کردن اجزای رایانه، تعمیر کردن اجزای رایانه، استخراج بیت کوین، انجام سفارشات مختلف، مشارکت همراه با دوستانتان و…

جمع بندی:

اگر که شما هم دوست دارید که این مهارت ها را به خوبی و درستی یادبگیرید! دانش خود را با مشتریان کسب و کار خود نیز به اشتراک بگذارید، پیشنهاد می‌کنم که این بازی را از دست ندهید. شما می توانید شبیه ساز ساخت پی سی را از فراروید دانلود کنید.

PC Creator: Building Simulator
بازی PC Creator: Building Simulator توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. عالیییی ممنون از سایت خوبتتونن

    1. سپاس از دیدگاه شما🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *