خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Scary Teacher 3D مود اندروید

دانلود بازی Scary Teacher 3D مود اندروید

آپدیترایگان
Scary Teacher 3D
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

گذاهم اکنون دانلود بازی ترسناک Scary Teacher 3D در فراروید!

موضوع بازی Scary Teacher 3D:

بازی Scary Teacher 3D یک بازی شبیه سازی جالب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Z & K Games برای اندروید می باشد. بازی حادثه ای ماجرایی جالب شبیه به بازی آقای همسایه است. داستان بازی در مورد بدترین معلم دبیرستان یک دختر باهوش می باشد. این معلم ترسناک بچه ها را تهدید کرده است که آنها را تنبیه بدنی می کند و در بعضی مواقع کودکان را شکنجه می کند. حال این معلم ترسناک همسایه شما است.  شما تصمیم دارید که، با ترساندنش به او درسی بدهید که هیچوقت یادش نرود امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

حال در بازی Scary Teacher 3D معلم خشن داستان ما، خانه اش را عوض کرده و همسایه کناری شما است. وقت آن است که او را حسابی بترسانید و یک درس اساسی به او بدهید. راه های انتقام زیادی وجود دارد مانند: ترساندن او یا آزاد کردن حیوانات خانگی که به او سپرده و یا….؟ هر کدام از انتقام ها را باید در زمان مشخص و بدون گیر افتادن انجام دهید. خانه این خانم معلم دیوانه که به او خانم تی هم میگویند 15 اتاق دارد و هر اتاقی رازی را در خود پنهان دارد. شما در طول بازی عکس بچه هایی که قربانی خشونت های این معلم دیوانه شده اند را پیدا خواهید کرد، همچنین حیوانات خانگی که به شدت ترسیده اند و همچنین مقداری شکلات و کیک شکلاتی. یادتان باشد این خانه زیر زمین هم دارد و چیزهایی در آن انتظارتان را میکشند که شاید شما را به حیرت وا دارند
از ویژگی های بازی Scary Teacher 3D عبارت است از: محیط خانه به سبک جهانی باز، دارای 15 اتاق و حل اسرار مختلف، تم های ترسناک اما مناسب برای بچه ها در هر سنی، کنترل اسان، صداگذاری عالی، همچنین بازی  کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است.

جمع بندی:

اگر شماهم از علاقه مندان بازی های ماجراجویی خشن هستید! حتما بازی معلم ترسناک را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

 

 

 

Scary Teacher 3D
بازی Scary Teacher 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *