خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Rally Racer Dirt مود اندروید

دانلود بازی Rally Racer Dirt مود اندروید

آپدیترایگان
Rally Racer Dirt
  • آپدیت
  • نسخه 2.1.8
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Rally Racer Dirt در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Rally Racer Dirt یک بازی مهیج و حرفه ای در سبک مسابقات رالی از دسته بازی های مسابقه ای می باشد. این بازی از سوی استودیوی SBK Games کشور ترکیه به صورت رایگان برای اندرویدی ها است. در این بازی شما وارد مسابقات هیجان انگیز رالی و دریفت می شوید. مانند دنیای واقعی در انواع مسیرهای خاکی، آسفالت و … باید به رقابت بپردازید. سازندگان بازی در مورد شبیه سازی و کنترل واقع گرایانه اتومبیلها سنگ تمام گذاشته و مطابق با بهترین استانداردها عمل کرده اند. هنگام تجربه آن به احتمال بسیار شگفت زده خواهید شد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Rally Racer Dirt در سبک مسابقات اتومبیل رانی در جاده های خاکی است. در این بازی شما می توانید مهارت های رانندگی خود را برای رقابت با راننده های حرفه ای به چالش بکشانید. این بازی چالش هایی هیجان انگیز از مسابقات رالی را در خود دارد و در آن خبری از ترافیک های شهری و از این قبیل شلوغی ها نیست. بازی رالی ریسر درت ترکیبی از رالی و هیجان سرعت های دیوانه کننده با دریفت های هیجان انگیز است. از آن جا که رانندگی در جاده های خاکی ، لغزش بیشتری را در مقایسه با آسفالت دارد ، شما در پیچ و خم های جاده های خاکی ، صحنه های شگفت انگیزی را مشاهده می کنید. یک بازی سرتاسر هیجان در انتظار شما است.

از ویژگی های بازی Rally Racer Dirt عبارت است از: حالت چند نفره زمان واقعی، خواص اتومبیل ها و راننده قابل ارتقاء، 8 اتومبیل رالی مختلف، اتومبیل های تنظیم پذیر با تعلیق قابل تنظیم، نوار ضد رول، نسبت های ارتفاع سواری و گیربکس، زمین های مختلف مانند چند باند، شنی، چمنی، فیزیک خودرو و کنترل های به دقت تنظیم شده، 3حالت اصلی بازی برای بازی: حالت Challenge، حالت Survival، و حالت Realtime Multiplayer و…

جمع بندی:

این بازی دارای یک محیط گرافیکی منحصر به فرد با جزئیات بسیار بالا است. ضمن پخش موزیک های پس زمینه متناسب با رقابت های رالی ، لذت خاصی را به کاربر القا می کند شما می توانید بازی رقابت های رالی خاکی را از فراروید دانلود کنید.

Rally Racer Dirt
بازی Rally Racer Dirt توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *